הובלה ואחסנה

שירותי הובלה ואחסנה בפריסה ארצית

🤯מבצע חם להובלה ואחסנה במחיר הכי משתלם שתמצאו! 

✔ הובלה ואחסון של דירות, משרדים ובתי עסק

✔ ביטוח מלא

✔ מובילים ומאחסנים בכל חלקי הארץ


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

כאשר אנו נמצאים בתהליך של מעבר לדירה חדשה או יציאה מדירה ישנה, פעמים רבות אנו זקוקים לאחסון החפצים או מעבר לכך אחסון דירה בשל תקופת המעבר אשר עלינו להמתין פעמים רבות עד אשר דירתנו החדשה מוכנה למגורים. לא תמיד ניתן לאחסן את החפצים בבית ההורים והפתרון של תשלום דמי שכירות לחודש נוסף יקר ופעמים רבות כלל אינו אפשרי, כך יוצא שבמקרים רבים אנו זקוקים לפתרונות הובלה ואחסנה לתקופות קצרות או ארוכות, תלוי כמובן בזמן לו אנו זקוקים לשירותי האחסון, עד להכנת הדירה החדשה.

ובכן, מה ניתן לעשות? כיצד יש לאחסן את החפצים? והאם פתרונות הובלה ואחסון יקרים או זולים יותר באופן יחסי? אנו באתר הובלות בישראלריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי והנחוץ לכם בנושא של הובלות ואחסנה.

חברות הובלה רבות מספקות שירותי אחסון באופן פרטי או לרוב, עובדות בשיתוף פעולה עם חברות אחסנה אשר מנהלות מחסנים גדולים המאפשרים להם לספק פתרונות אחסון דירות, חפצים ורהיטים לתקופות קצרות או ארוכות, לפי דרישת הלקוח, מה שיכול לאפשר פתרון זמני מצויין עבור לקוחות המעוניינים בשמירת החפצים, רהיטים ואפילו אחסון הדירה שלהם או שילוח בינלאומי לציוד שהגיע מחו"ל.

אולם, לא כל חברת הובלות אשר מציעה שירותי אחסון, יכולה לעמוד בדרישות המחמירות של חברת אחסנה מקצועית המתמחה באחסון חפצים וציוד ופעמים רבות יוצא שמתוך חוסר מידע וניסיון לקוחות רבים משלמים יותר ומקבלים הרבה פחות בעבור שירותי אחסון והובלה.

להלן מס' פרמטרים אשר יעזרו לכם בבחירת חברת אחסון רצינית ואמינה ובמחיר סביר:

התחילו מהדברים הפשוטים – בידקו כי החברה מספקת חשבוניות מס עבור העבודה ואל תסכימו בשום פנים ואופן לעבוד עם חאפרים או חברות אשר מעוניינות לעגל פינות בנושא הזה. החשבונית גם מהווה ערבון נוסף כי הפקדתם את הציוד בידי החברה ומספקת לכם ביטוח כלשהו במקרה של נזק לציוד.

בידקו את המחסנים – אתם הולכים להפקיד ציוד ותכולה יקרים מאוד בידי חברת אחסון, הקיפדו להגיע ולראות האם מחסנים אלו מספקים מבחינתכם, האם המחסנים מאובטחים כהלכה, מה גודל המחסן, היכן הוא ממוקם וכיצד נראים חדרי אחסון אשר אתם מקבלים. הקיפדו לקבל חדרים נפרדים במחסן ע"מ שהציוד שלכם לא יתערבב עם תכולת ציוד אחסנה של מישהו אחר.

ביטוח לראש שקט – הקפידו לוודא כי אתם מקבלים ביטוח מלא עבור אחסון התכולה שלכם, המכסה אתכם במקרה של שריפה, גניבה או כל נזק אפשרי אחר לציוד שלכם. כמו כן רצוי לבדוק כי המקום מגובה במצלמות אבטחה.

אחסון רהיטים – במקרה של אחסון רהיטים עדיף לפרק את מה שניתן כגון ארונות, שולחנות ספריות וכו' ע"מ לחסוך במיקום ובעלויות, אך יש לסגור מראש עם החברה כי פירוק הרהיטים יעשה ע"י צוות המוסמך לכך.

אחסון משרדים – במקרה של אחסון משרד חשוב להפקיד אף יותר על בחירת החברה. הציוד הרב ויקר הערך שלכם צריך להישמר בתנאים הטובים ביותר ותחת אבטחה מתאימה. מספיק שבמחסני החברה תהיה רטיבות אשר תגרום לקלסרים שלכם להינזק ולהיפגע וכבר הכסף שחסכתם עבור השירות לא ישתלם עבור הנזק שיגרם לכם. בנוסף, נסו לתאם הובלת משרד על ידי חברת האחסון על מנת שלא תשלמו פעמיים עבור השירות שתקבלו.

מחירים ועלויות – בד"כ אחסון ציוד, רהיטים ותכולה הולך לפי מדידת נפח המקום או במילים אחרות לפי קוב. כך החברת יכולה למדוד את נפח המחסן שהם מקצים ולהעריך זאת בתשלום לפי קוב. בד"כ מחירי אחסון דירות נעים בין 18 עד 25 ש"ח לקוב לפני מע"מ, כך שאם תכולת הדירה שלכם מוערכת לדוגמא בשלושים קוב יוצא שתשלמו בין 540 ל- 750 ש"ח, תלוי בנפח תכולת האחסון ובזמן בו הציוד מאוחסן.

לסיכום, חברות הובלה רבות מספקות פתרונות אחסון, אך עדיף לכם להשתמש בשירותיה של חברת אחסון מקצועית, הן מבחינת העלויות אשר במקרים רבים אתם יכולים לחסוך את דמי התיווך של חברת ההובלות והן מבחינת אופן השמירה על הציוד והביטחון שאתם מקבלים בחברת כזו. על כל מקרה רצוי תמיד לקחת אופציה של הובלה ואחסון יחד, כך הדבר יחסוך לכם כסף ויספק לכם פתרונות אחסון עבור הציוד שלכם.

שיהיה בהצלחה!

אשה מחזיקה ארגז לקראת הובלה ואחסנה
22 מרץ
כאשר אנו נמצאים בתהליך של מעבר לדירה חדשה או יציאה מדירה ישנה, פעמים רבות אנו זקוקים לאחסון החפצים או מעבר לכך אחסון דירה בשל תקופת…
ארגזים המיועדים לאריזה ואחסון
21 מרץ
ישנם מצבים רבים בהם אנשים זקוקים לשטח אחסון, בין אם זה משום שהם עברו לדירה חדשה ואין להם צורך בתכולה הקודמת מכיוון שרכשו ריהוט ותכולה…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close