הובלות – שינוע מטענים

בדומה לשילוח בינלאומי, שינוע מטענים ממדינה למדינה הינו מרכיב חשוב ואף הכרחי במדינה מתוקנת.

אחד הענפים המתפתחים ביותר בענף ההובלות הוא שינוע, שילוח בינלאומי והובלות לחו"ל. שירותי שילוח בינלאומי נפוצים מאד היום וניתן בעזרתם להגיע כמעט לכל פינה בעולם, כך גם ניתן לבצע הובלות לחו"ל, הובלה של ציוד וסחורות, שילוח ימי ואווירי, שינוע מטענים ומכולות ושירותי הובלה מהירה כדוגמת fedex וחברות שילוח בינלאומי אחרות.

הדרך הנפוצה ביותר לצורך שינוע מטענים היא הובלת מכולות. בדרך זו הציוד מועבר בתוך מכולות, דבר המאפשר שינוע מטענים
בקלות רבה ובטוחה יותר וזאת מכיוון שכאשר הציוד מועבר בתוך מכולה יש פחות התעסקות עם המטען עצמו וניתן להעביר את המכולה בין אמצעי הובלה שונים לאחר שהגיעה ליעדה. למשל הובלה ימית עד לנמל ומשם הובלת המכולה במשאית או ברכבת.

ישנם מספר יתרונות בנושא של הובלת מכולות, כאשר שבהם הוא אפשרות לביטחון הציוד והתכולה אשר מועברים במכולה נעולה ושמורה. יתרון נוסף הוא הביטחון במשלוחים משותפים של מספר סוגי סחורות אשר מועברים באותה מכולה. כך ניתן לבצע הובלה של מספר סוגי מטענים באותה מכולה, דבר המצמם את עלות ההובלה עבור הלקוח ומעלה את ביטחון המטען.
מחירי שירות הובלות אלו תלויים במספר גורמים כגון נפח המטען, סוג ההובלה, סוג המטען ועוד.

ישנם חומרים רבים אשר ניתן להעביר דרך הובלת מטענים ומכולות וחשוב לדעת כיצד יש להעביר את הציוד מראש. עבור הובלת משקאות ואוכל רצוי לקחת חברת הובלות ושינוע מטענים אשר מחזיקה במתקנים מיוחדים עבור הובלות מסוג זה. עבור הובלת חומרים מסוכנים כגון גזים, חומצות וחומרים דליקים אחרים חשוב להשתמש במיכלים יעודיים להובלות אלו.

קיימים שני סוגי הובלות מטענים אשר חשוב לעמוד על משמעותן:

הובלה מודולארית – הובלה מודולרית היא הובלה עם פלטפורמת הובלה אחת כמו הובלת מכולות, אשר בה הציוד אשר מובילים נשאר לאורך כל ההובלה באותה פלטפורמת הובלה.

הובלה אינטר מודולארית – הובלה אינטר מודולארית היא הובלת מטענים תוך שימוש במספר פלטפורומות הובלה ללא הצרוך לפרוק ולהעמיד מחדש את המטען המובל.

היום קיימות חברות רבות בשוק אשר מבצעות הובלות לחו"ל, שינוע מטענים והובלת מכולות. כאשר אתם צריכים לבצע הובלות לחו"ל ושילוח בינלאומי חשוב מאוד לעמוד על טיב החברה איתה אתם מדברים, להיכנס לאתר החברה וללמוד עליה כמה שיותר. כמו כן, מומלץ לבקש את כל הפרטים הרלוונטים מהחברה בנוגע להובלת מטענים ומכולות ולרדת לעומקם של הדברים על מנת להבין את הנושא בצורה הטובה ביותר ולבחון את כל אפשרויות ההובלה העומדות מולכם.

שיהיה בהצלחה!

תכולת גן ילדים להובלה
12 אוג
זקוקים לשירות הובלת גני ילדים? מחזיקים בגן ילדים ומתכננים לעבור מיקום? הובלת גן ילדים היא הובלה יחסית מורכבת ויש להיערך לכך בהתאם. בהובלות בישראל תקבלו…
משרד של מוסד ארגוני להובלה
26 דצמ
בחיפוש ובחירה של מובילים להובלת מוסדות ארגוניים, תצטרכו לבחור את הטובים ביותר, מבלי להתפשר בנושא. הובלת מוסד ארגוני היא הובלה מורכבת ורק חברות הובלה מנוסות…
ארגז שכתוב עליו הובלות באנגלית
13 אוג
חברות הייטק זקוקות לשירותי הובלה ממובילים מקצועיים ואמינים, לעתים החברה מתפתחת ומתרחבת, היא עוברת למשרדים חדשים וגדולים יותר, לכן עליה לפנות את הציוד מהמשרד הישן…
ציוד משרדי ארוז לקראת מעבר
31 מרץ
כאשר מתכננים לעבור למשרד חדש או זקוקים לציוד משרדי חדש במקום העבודה חשוב לחפש מוביל מקצועי ומנוסה. הובלת ציוד משרדי אינה דבר של מה בכך,…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close