מבצעים בהובלות

כצרכנים ישראלים אנחנו אוהבים לקבל את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים והשירותים שאנו קונים. כמו בכל תחום אחר, גם בשוק של הובלות בישראל הצרכן הישראלי מעוניין לשלם כמה שפחות ולקבל בתמורה כמה שיותר. בכתבה הבאה, נביא עבורכם את כל המבצעים וההנחות בתחום הההובלות בישראל, טיפים להוזלת עלויות ההובלה וקופונים עבור שירותי הובלת דירות, משרדים ועוד.

כיצד יש לתמחר עלויות הובלה?

עלות הובלה נקבעת לפי מספר פרמטרים אשר יש לשקלל כאשר אנו מעוניינים לקבל את הצעת המחיר הסופית. כל הובלה שונה מאחרת בשל המשתנים שיש להכיל עבור כל הובלה בנפרד. לדוגמא: מרחק הנסיעה של הדירה ויעד הדירה החדשה שאליה אנו עוברים, קומה – האם ישנה מעלית ובמידה ואין על כמה מדרגות מדובר, האם האיזור פקוק ועמוס בתנועה או נגיש וזורם ובעיקר מה הגודל והתכולה שאנו מעוניינים להעביר לדירה החדשה. כל אלו ואף פרטים נוספים מהווים חלק בקביעת המחיר שעלינו לשלם. בניגוד לתחומים אחרים, כמו לדוגמא תחום הרכב, לא קיים מחירון הובלות מדוייק אשר מאפשר לנו לקבל הערכה מדוייקת ונכונה בכל מצב לגבי המחירים והעלויות של ההובלה שלנו. לעומת זאת, נוכל לעשות שימוש במחירון כללי על מנת לדעת את טווח המחירים שעלינו לשלם עבור השירות שאנו מקבלים.

חשוב להבין כי מחירי הובלות משתנים בין חברה אחת לשניה וכל חברה תנסה למכור לנו את עצמה בצורה הטובה ביותר ותציג עצמה כחברה המקצועית והטובה ביותר לביצוע ההובלה שלנו. בשלב זה עלינו לבחון האם באמת מדובר בחברה אמינה ומקצועית ולעשות בדיקה קצרה על החברה ברשת. כך נוכל לקבל מושג מול מי אנחנו עובדים והאם ישנם תלונות, או הערות כלשהן על החברה ברשת. נתונים אלו ניתן אף לבדוק בעמוד פורום הובלות באתר ולבקש המלצות מגולשים על החברות השונות.

מחירי הובלה זולים מהרגיל

חשוב לזכור, לא כל הצעת מחיר שתקבלו שקורצת לכם משקפת את רמת השירות שהחברה תתן לכם – לכן, אל תתפתו למחירים זולים במיוחד. חברות הובלה רבות אשר יציעו לכם את מרכולתם, ינסו "לקנות אותכם" במחיר נמוך במיוחד מהקיים בשוק, אך יחד עם זאת, רמת השירות שככל הנראה תציע לכם החברה, תיהיה בהתאם. כך לדוגמא תופתעו לגלות שההסכם שסגרתם הוא לא ההסכם שהמובילים חשבו ביום ההובלה וינסו להגדיר את התכולה שלכם כ-"ציוד נוסף" אשר יש להעמיס וצריך לתמחר בנפרד וכמובן להוסיף על כך תשלום. או אפילו גרוע מכך, החברה לא תופיע ביום המעבר ותאלצו לחפש חברה אחרת בדקה ה-90, מה שכמובן יעלה לכם עוד כסף. לכן חשוב לא להתפתות למחירים זולים ועל כל מקרה לעבוד בצורה מסודרת הכוללת הסכם הובלה עם החברה שמסכם את כל הדברים עליהם שוחחתם בטלפון.

כיצד ניתן להוזיל את מחיר ההובלה

במידה ואתם מעוניינים להוזיל את מחיר ההובלה שלכם, רצוי לערוך רשימה מסודרת הכוללת את כל הציוד והתכולה שברצונכם להעביר ולבדוק תחילה איזה דברים אתם יכולים להוביל בעצמכם. ככל שתורידו את כמות התכולה שיש לכם, כך כמובן תקבלו מחירים זולים יותר ועלות ההובלה שלכם תרד, גם אם לא בצורה משמעותית.

דרך נוספת בה ניתן להוזיל את המחיר הוא לערוך סקר שוק בין החברות השונות ולבדוק את רמת המחירים לפי מחשבון הובלות באתר. בדיקת עלות ההובלה דרך מחשבון הובלות תאפשר לכם לקבל מושג כמה עליכם לשלם והאם החברה לוקחת לכם מחיר מוגזם מידי. המחשבון בנוי בצורה המאפשרת לכם לקבל הערכת מדוייקת על פי שקלול של מירב הפרמטרים השונים המהווים חלק בקביעת המחיר. במידה ואתם רואים כי החברה לקחה לכם מחיר מוגזם מידי מהמחיר אשר מצויין במחשבון, רצוי להמשיך ולבצע בדיקות עם חברות הונלה נוספות אשר יציעו לכם מחיר ראלי, המייצג את מה שרשום בטווח המחירים שהמחשבון קבע. גם כאן, חשוב לזכור כי הערכת המחיר של החברה והערכת המחיר של המחשבון צריכים להיות על אותה התכולה בדיוק על מנת שתוכלו לערוך השוואת מחירים להובלה אשר תיהיה מדוייקת על פי אותם הפרמטרים.

הובלה משולבת

במידה ואתם מעוניינים לחסוך כסף בעלות ההובלה שלכם, הובלה משולבת יכולה להיות פתרון מצויין עבורכם. הובלה משולבת היא בעצם שילוב של ההובלה שלכם עם אדם נוסף כאמור, על מנת להוזיל את המחיר. כך שבמידה ואתם מבצעים הובלה לאותו איזור, תוכלו לחסוך בעלויות על ידי חלוקת מחירי ההובלה. בצורה כזו תוכלו להנות משירות טוב במחירים מוזלים יותר.

הובלה כזו, לא יכולה להתבצע בכל מקרה ועליכם לבדוק כי התכולה שברצונכם להוביל יכולה להתאים לתכולה של השותף שלכם להובלה. כמו כן, יש לתאם את הנושא עם החברה ולבדוק כי יש באפשרותה לבצע הובלה זו בלוח הזמנים שלה.

במידה ואתם מעוניינים למצוא שותף להובלה שלכם, תוכלו לעשות זאת דרך לוח מודעות למציאת שותפים להובלה שיש באתר. היכנסו ללוח המודעות ורישמו במפורט מהיכן להיכן אתם מבצעים הובלה ואיזה שותף אתם מחפשים. במידה ואתם סטודנטים ציינו זאת, במידה והתכולה שלכם רבה מידי בשביל לצרף שותף, ציינו כי אתם מחפשים מישהו אשר מוכן להוביל מאיזור היעד שלכם בחזרה לאיזור שממנו יצאתם, בצורה כזו תוכלו למלא את המשאית בדרך חזרה עבור החברה ולקבל הנחה משמעותית להובלה שלכם.

מבצעים למעבר דירה

מעבר דירה כבכל תחום אחר מחולק לפי לוחות הזמנים של החברות והעונות בשנה. בדרך כלל התאריכים הטובים ביותר למעבר הם לאמצע החודש, אשר בתאריכים אלו החברות פנויות יותר להובלה בשל סיום חוזי השכירות בתחילת החודש וסופו והביקוש הגדול של מעבר דירה בתאריכים אלו. עונת המעבר הזולה ביותר הינה בחורף, כאשר מעט אנשים עוברים דירה והמחירים נוחים במיוחד. בעונה זו תוכלו לקבל את המחירים הזולים ביותר להובלה.

בעונת החורף החברות יוצאות עם מבצעים להובלה אשר מגיעים לעד 30% הנחה במחירון החברה, אך דבר זה מצריך כמובן בדיקה מראש עם החברה ועריכת השוואת מחירים מקיפה, אשר ניתן לבצע גם באתר דרך שליחת בקשה להצעת מחיר להובלה. כך תקבלו מספר הצעות מחיר להובלה ממובילים ותוכלו לבדוק את המבצעים בכל חברה.

קופונים להובלות

על מנת לעשות עבורכם עבודה קלה יותר בבדיקת החברות בשוק, ריכזנו עבורכם קופונים להובלה של חברות באתר, אשר מציעות לכם מבצעים והנחות שונות עבור מעבר דירה. בעמוד הקופונים תוכלו למצוא הנחות משתלמות לסטודנטים, הנחות ומבצעים על השכרת משאית, שירותי אריזה ומבצעים להובלה. רצוי לבדוק מה מציעה לכם כל חברה ובשיחת הטלפון להציג את הקופון שברשותכם. שימו לב כי הקופונים בעלי תוקף מבחינת תאריך השימוש בקופון, כאשר נדרש לתאם

אדם מוביל קרטונים ארוזים
20 פבר
מתגוררים בדירת פנטהאוז ומתכננים לעבור דירה בקרוב? מחפשים מובילים וחברות הובלה מקצועיים המספקים שירותי הובלת דירות גג? באתר הובלות בישראל תוכלו לחשב את ההוצאה מבעוד…
שלט we are moving לפני מעבר דירה
13 אפר
מתכננים מעבר דירה בקרוב? מתגוררים בוילה, קוטג׳ או כל בית פרטי אחר וברשותכם ריהוט וציוד רב? אם אתם מחפשים חברות הובלה ומובילים אמינים להובלת בית…
לוגו הובלות אקספרס
31 מאי
תחום ההובלות בישראל הוא תחום מאוד מפותח. מדי יום מאות ישראלים עוברים דירה, מעבירים מיקום לעסק שלהם או משתמשים בכל שירות הובלה אחר הקיים בשוק…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close