הובלת חדר שינה

שירותי הובלת והרכבת חדרי שינה בפריסה ארצית

🤯מבצע ענק להובלה והרכבה של חדר שינה החל מ-250 ש"ח (כולל ביטוח)

✔ הובלת חדרי שינה קומפלט כולל הכל!

✔ מנוף להעברת חדר השינה במידת הצורך

✔ הנחה מיוחדת על פירוק והרכבה


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

חידשתם את חדר השינה? רוצים להוביל את חדר השינה החדש או הישן? בואו לתאם הובלה בקלי קלות ובמספר הקלקות מבלי לבזבז זמן יקר. בהובלות בישראל תקבלו מענה מיידי לשירות זה ולשאר שירותי ההובלה מטובי במובילים וחברות ההובלה המציעים את שירותיהם.

הובלת חדר שינה

שירות של הובלת חדר שינה ניתן על ידי כל מוביל או חברת הובלות. לתיאום ההובלה תצטרכו למסור מידע בנוגע לגודל המיטה והשידות המצורפות, האם ברשותכם גם ארון בגדים תואם ושידת איפור מתאימה. בדרך כלל הובלה של מיטה כוללת פירוק והרכבת המיטה ביעד החדש ואם ברשותכם גם ארון הרי שמדובר באותה פעולה של פירוק והרכבה ותצטרכו ליידע את המוביל על כך.

מדוע חשוב ליידע את המוביל מראש? ברגע שהמוביל יקבל את כל המידע ממכם, הוא יוכל להתאים רכב קטן או גדול בהתאם לצורך שלכם וכמה מובילים צריכים להגיע איתו. חישוב של כל הגורמים האלו מבעוד מועד, יחסכו לכם המון בהוצאה.

בהובלות בישראל לא מבזבזים זמן יקר על תיאום הובלה

בואו לחסוך זמן יקר והרבה טרחה. כאן תוכלו לתאם הובלה במספר הקלקות עם טובי המובילים וחברות ההובלה, מבלי שהתאמצתם כלל. כל שתצטרכו הוא למסור לנו את כל המידע הרלוונטי להובלה שלכם ואנחנו נחזור אליכם עם מספר הצעות מחיר להובלת חדר שינה אותן תוכלו להשוות. בדרך זו תקבלו שירות מצוין מבלי שבזבזתם על התיאום אנרגיה מיותרת או זמן יקר והשירות ניתן בחינם.

המלצות לקוחות הובלות בישראל

האם יש הגבלה על כמות חדרי השינה שניתן להוביל כחלק מהובלה אחת?

לא קיימת הגבלה על כמות החדרים שניתן להוביל כחלק מהובלה אחת, אך רצוי ומומלץ ליידע את חברת ההובלה בכמות כדי שיוכלו להתכונן ולהיערך בהתאם מבחינת ציוד.

באיזה מצב יהיה עליי לתאם את הובלת חדר השינה עם מנוף?

לרוב ההובלה תתבצע באמצעות צוות סבלים אך במקרים בהם מדובר בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית ולא ניתן לנייד את התכולה בחדר המדרגות או לחילופין במידה ויש מעלית והריהוט גדול או כבד ואינו נכנס במעלית בשל גודלה, אז יהיה צורך במנוף.

כוורת
11 אפר
הובלת כוורת: מדריך מקיף להובלה מוצלחת מחפשים מוביל או חברת הובלות לצורך שירותי הובלה להובלת כוורת הספרים שלכם? תצטרכו לחפש שירות הובלה קטן או הובלת…
כוננית
16 דצמ
האתר הובלות בישראל מציע לך את הפתרון המושלם להובלת ספריה. אנו מאפשרים לך לקבל הצעות מחיר ממספר מובילים מומלצים מאזור המגורים שלך, וכך לחסוך זמן…
חדר שינה
11 דצמ
חידשתם את חדר השינה? רוצים להוביל את חדר השינה החדש או הישן? בואו לתאם הובלה בקלי קלות ובמספר הקלקות מבלי לבזבז זמן יקר. בהובלות בישראל…
שידה שצריך להוביל
20 ספט
מחפשים מובילים או חברות הובלה אמינים? זקוקים לשירות הובלת שידות ולא יודעים למי לפנות? כאן באתר הובלות בישראל תקבלו מענה מהיר לכל סוג של הובלה ותוכלו…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close