הובלת פנטהאוז

שירותי הובלת דירת פנטהאוז בפריסה ארצית

🤯מבצע חם להובלת דירת פנטהאוז במחיר שלא תרצו לפספס!

✔ שימוש במנוף להורדת פריטים במידת הצורך

✔ ביטוח מלא על התכולה

✔ הנחה מיוחדת על פירוק והרכבה


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

מתגוררים בדירת פנטהאוז ומתכננים לעבור דירה בקרוב?

מחפשים מובילים וחברות הובלה מקצועיים המספקים שירותי הובלת דירות גג? באתר הובלות בישראל תוכלו לחשב את ההוצאה מבעוד מועד במחשבון ייחודי לאתר ולקבל מענה מהיר לכל שירותי ההובלה.

הובלת דירת פנטהאוז

הובלת דירת פנטהאוז בדומה להובלה של דירות אחרות, מצריכה תכנון מראש ועדכון חברת ההובלות שבחרתם בכל הפריטים והרכוש אותו תרצו להעביר. הכנת רשימות, אריזה מסודרת לפי חדרים והודעה מוקדמת לחברות התקשורת על מעבר דירה, יעזרו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות וללא תקלות, בבית הישן ובבית החדש.

בדומה להובלת דירות רגילות, גם הובלת דירות גג ולופטים מצריכה משאית הובלות גדולה בה ניתן יהיה להוביל את כל רכושכם, החל מהריהוט, מוצרי החשמל, ביגוד ורכוש אישי. מבחינת האריזה תצטרכו לארוז את הבגדים והרכוש האישי שלכם. אם תבקשו מראש, תוכלו לקבל אספקת קרטונים מהמוביל שלכם. את הריהוט ומוצרי החשמל השאירו לטיפולם של המובילים.

הובלות בישראל – הובלת דירות פנטהאוז, גג ולופטים

כאן בהובלות בישראל ריכזנו עבורכם את טובי המובילים וחברות ההובלה המספקים את כל שירותי ההובלות, בניהם הובלת דירת פנטהאוז, הובלת דירת גג והובלת דירת לופט. ייחודי לנו, מחשבון לחישוב מוערך של עלות הוצאת ההובלה לפי נתונים אותם תזינו וכך תדעו מראש בפני מה אתם עומדים וכמה תצטרכו להשקיע בהובלה.

אם אתם רוצים לחסוך בזמן וכסף אל תהססו, מסרו לנו את פרטי ההובלה שלכם או פרטי השירות לו אתם זקוקים ואנחנו נחזור אליכם במהירות המתאפשרת, עם 4 הצעות מחיר לשיקולכם. אתם תוכלו להשוות בין ההצעות ולבחור את ההצעה שהכי מתאימה לכם. השירות ניתן ללא עלות או התחייבות מצדכם.

מאמרים לקריאה לפני הזמנת הובלה

האם ניתן להוביל רק חלק מתכולת הפנטהאוז?

בעל הפנטהאוז אינו מחויב להובלת כמות פריטים מוגדרת מראש אלא זה נתון לשיקולו. עם זאת, חשוב לדעת שבמידה ואין בכוונתכם להעביר כמות פריטים רבה, יכול להיות שעדיף לבדוק מול חברת ההובלה אופציה של הובלה אחרת ולא הובלת פנטהאוז הנחשבת ליקרה יותר.

האם הובלה עם מנוף כלולה במחיר של הובלת פנטהאוז?

הובלת מנוף אינה כלולה במחיר אך ניתן להוסיף אותה במידת הצורך בתיאום מול חברת ההובלה ובהנחה מיוחדת למתאמים דרכנו. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר פנו אלינו.

אדם מוביל קרטונים ארוזים
20 פבר
מתגוררים בדירת פנטהאוז ומתכננים לעבור דירה בקרוב? מחפשים מובילים וחברות הובלה מקצועיים המספקים שירותי הובלת דירות גג? באתר הובלות בישראל תוכלו לחשב את ההוצאה מבעוד…
שלט we are moving לפני מעבר דירה
13 אפר
מתכננים מעבר דירה בקרוב? מתגוררים בוילה, קוטג׳ או כל בית פרטי אחר וברשותכם ריהוט וציוד רב? אם אתם מחפשים חברות הובלה ומובילים אמינים להובלת בית…
לוגו הובלות אקספרס
31 מאי
תחום ההובלות בישראל הוא תחום מאוד מפותח. מדי יום מאות ישראלים עוברים דירה, מעבירים מיקום לעסק שלהם או משתמשים בכל שירות הובלה אחר הקיים בשוק…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close