הובלת בית פרטי

שירותי הובלת בית פרטי בפריסה ארצית

🤯מבצע חם להובלת בית פרטי כולל ביטוח מלא במחיר הכי זול שתמצאו! 

✔ שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות

✔ הובלות ביום ובלילה

✔ הנחה מיוחדת על פירוק והרכבה


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

מתכננים מעבר דירה בקרוב? מתגוררים בוילה, קוטג׳ או כל בית פרטי אחר וברשותכם ריהוט וציוד רב? אם אתם מחפשים חברות הובלה ומובילים אמינים להובלת בית פרטי, באתר הובלות בישראל תוכלו לקבל מענה מהיר לכך, לחשב את ההוצאה מראש באמצעות מחשבון ייחודי לאתר והכי חשוב, תיאום ההובלה בתוך מספר דקות.

הובלת בית פרטי

מעבר של מקום מגורים הוא נושא מורכב. דירה בה גרה משפחה צוברת עם השנים רכוש רב, ריהוט לכל בני המשפחה ועוד ציוד פרטי לכל אחד. בהובלת בית פרטי כמו וילה או קוטג׳ הרי מדובר בבתים פרטיים, לרוב גדולים יותר מדירות סטנדרטיות ולכן הריהוט והציוד הנדרש להובלה, רב יותר.

וילה או קוטג׳ פרטיים מכילים 5 חדרים ומעלה. בנוסף בבתים מסוימים מדובר אף בחדר עבודה, חדר משחקים או חדר מוזיקה וקולנוע פרטיים. בתים אלו מכילים ציוד רב יותר מדירות רגילות ולכן חשוב ביותר לתכנן בקפידה את המעבר ולבחור במועד שהכי נכון לכם על מנת שתוכלו להימנע מכל מיני תקלות או עיכובים ביום המעבר.

באתר הובלות בישראל תוכלו להגיע לרשימת המובילים הזמינים באזורכם בלחיצת כפתור. קטלגנו עבורכם את חברות ההובלה לפי 2 קטגוריות – זמינות וסוג השירות. גם את אופן תיאום ההובלה התאמנו בכדי שתוכלו לחסוך בזמן וכאן תוכלו לתאם את ההובלה הנדרשת לכם, בתוך מספר רגעים.

באנר התחל שימוש במחשבון

הובלות בישראל – השוואת מחירים, חוות דעת ותיאום הובלה

אם אתם שואלים את עצמכם איך זה עובד, נשמח להסביר. כל שתצטרכו לעשות הוא להשאיר לנו את הפרטים שלכם ופרטי סוג ההובלה לה אתם זקוקים ואנחנו נעשה את השאר. בפועל, הקלידו את הפרטים שלכם ואת סוג השירות בטופס צור קשר ואנחנו נחזור אליכם במהירות המתאפשרת עם עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד אותן תוכלו להשוות אחת לשנייה.

אנחנו מבינים את הצורך של כל אחד מכם לקבל ייעוץ מקצועי או מענה אנושי ולכן, תוכלו לפנות לכל אחד מהמובילים הזמינים באזורכם ישירות בטלפון. אצלנו תיהנו ממחשבון ייחודי לאתר ממנו תוכלו לקבל הערכת מחיר להובלה הנדרשת ובנוסף חוות דעת על המובילים שלנו מלקוחות האתר. השירות ניתן לכולם ללא עלות או התחייבות.

איך אדע האם יש צורך במנוף כשמדובר בהובלת בית פרטי?

מנוף להובלה של בתים פרטיים נדרש כאשר הנגישות מוגבלת או כאשר יש פריטים מאוד כבדים כמו לדוגמה פסנתר. זו אחת הסיבות שלפני ההובלה חשוב שהמובילים יבואו לראות את הבית ויתכננו את ההובלה.

האם אפשרי לבצע הובלה של בית פרטי גדול ביום אחד בלבד?

כן. במידת הצורך המובילים יגיעו עם 2 משאיות ויעמיסו אותן באותו זמן ככה שתהיה אפשרות להשלים את ההובלה בזמן קצר יותר. זה המקום להדגיש שוב את החשיבות של תכנון ההובלה מראש מול צוות המובילים.

לקריאה נוספת:
הובלת סלון

אדם מוביל קרטונים ארוזים
20 פבר
מתגוררים בדירת פנטהאוז ומתכננים לעבור דירה בקרוב? מחפשים מובילים וחברות הובלה מקצועיים המספקים שירותי הובלת דירות גג? באתר הובלות בישראל תוכלו לחשב את ההוצאה מבעוד…
שלט we are moving לפני מעבר דירה
13 אפר
מתכננים מעבר דירה בקרוב? מתגוררים בוילה, קוטג׳ או כל בית פרטי אחר וברשותכם ריהוט וציוד רב? אם אתם מחפשים חברות הובלה ומובילים אמינים להובלת בית…
לוגו הובלות אקספרס
31 מאי
תחום ההובלות בישראל הוא תחום מאוד מפותח. מדי יום מאות ישראלים עוברים דירה, מעבירים מיקום לעסק שלהם או משתמשים בכל שירות הובלה אחר הקיים בשוק…
משאית ומנוף שמשמשים להובלות
22 מרץ
אנשים זזים במהלך חייהם ממקום למקום, לטוב או לרע, ולכן תהליך מעבר דירה לחו"ל או רילוקיישן לחו"ל מתקבלים כחלק קבוע של החיים המודרניים. עם זאת…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close