הובלות מנוף

שירותי הובלות מנוף בפריסה ארצית

🤯מבצע חם להובלות מנוף במחיר ללא תחרות! 

✔ מובילים מומחים בכל סוגי הובלות המנוף

✔ הובלת מנוף הכוללת ביטוח

✔ אפשרות להובלה גם בלילה


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

הובלות מנוף הן אחת מהדרכים היעילות ביותר להעברת חפצים כבדים, או חפצים אשר אינם יכולים להיכנס דרך הפתח של הדלת. הובלות המנוף נעשות בדרך כלל כאשר אין מעלית בבניין אליו מועברים חפציכם או כאשר החפצים הגדולים והכבדים לא נכנסים למעלית.

הובלות אלו הן הדרך היעילה והבטוחה ביותר להעביר את החפצים. הסיבה נעוצה בכך שהובלות באמצעות מנוף פוסחות על האפשרות כי מוביל יצטרך להעלות ציוד כבד לקומה העליונה עם אפשרות שיגרום נזק לתכולה. הובלות מנוף הן כלי שפותר את מצוקת המובילים, אשר בריאותם יכולה להינזק כתוצאה מעומס המשקל הכבד המונח על גבם בעת הובלת חפץ כבד לאחת מקומות הבית.

חברות ההובלה משתמשות בשני כלים בעת העברת חפצים כבדים: הכלי הראשון היא מעלית המשא, שבעזרתה מעבירים ציוד מקומה אחת לקומה אחרת והכלי השני הוא המנוף, בו משתמשים על מנת להרים ציוד כבד מהדירה אל משאית ההובלה ומהמשאית אל המיקום המיועד. המנוף מספק את היתרון כי המשא- ציוד יורם בבת אחת, מבלי לסכן פגיעה בחפץ עצמו או בקירות ובחדר המדרגות.

מלבד יתרונות אלו, הובלות מנוף גם מקצרות את זמן העברת הציוד הכבד ואינן גורמות הפרעה לשכנים.

הובלות מנוף – קריטריונים

תפעול המנוף חייב להיעשות בצורה מקצועית על ידי מפעיל מקצועי. דרשו מהחברה המספקת לכם הובלות מנוף לראות שלנהג המפעיל את המנוף, יש רישיון מפעיל מנוף, רישיון זה מצביע על כך שהנהג הוכשר להפעיל עגורן על פי תקנות הבטיחות. נהגי המנוף מקצועיים בכל הקשור לתחום זה. נושאי הלימוד שלהם כללו הפעלת עגורן, בטיחות בהפעלה ומבחנים עיוניים ומעשיים שעל פיהם הוחלט האם לתת להם רישיון להפעלת עגורן (מנוף), על פי תקנות הבטיחות של משרד התחבורה.

הובלות מנוף – מחירים

מחירי ההובלות באמצעות מנוף משתנים בהתאם לעונה בה נעשית פעולת ההובלה ובהתאם לקומה שאליה מועבר הציוד הכבד. העלות להובלות מנוף נקבעת בדרך כלל לשעת עבודה. מחיר סטנדרטי לשעת עבודה אחת עומד כיום על כ-300 ₪ עד קומה רביעית. באם הובלות אלו הן לקומה הגבוהה יותר מהקומה הרביעית, מדובר על תוספת של כ-50 ₪ במחיר, לכל שעת עבודה.

יש לזכור כי המחירים שצוינו הם לגבי שעת עבודה של מנוף. מלבד זאת כדאי לדעת כי בעת העברת דירה, מחיר ההובלה של החפצים השונים אשר אינם מונפים על ידי מנוף תלויים בפרמטרים כגון: מחירון, היקף תכולה, קומה, מיקם גיאוגרפי, עונת השנה, האם מחליטים ליישם את הובלת הדירה באמצע השבוע או בסוף השבוע ופרמטרים נוספים.

הובלות מנוף – סיכום

לסיכום, השימוש בשירותי הובלות מנוף מאגד בתוכו יתרונות רבים:

  • המנוף יכול להרים את רוב החפצים הכבדים לקומה שאליה אנו רוצים להעביר את הציוד.
  • הובלות מנוף מיושמות באירופה זה שנים ומשום כך אין אנו מנסים כאן משהו חדש, אלא משהו שכבר נוסה, נלמד ומיושם על פי כללי בטיחות ברורים.
  • המנוף פותר בעיה של הובלת חפצים כבדים ורגישים במיוחד, כגון: פסנתר, ריהוט כבד וגדול ועוד.

באם ברצונכם לקבל הצעות מחיר לשירותי הובלות מנוף אנא מלאו את הטופס המצ"ב ותוך זמן קצר תקבלו מספר הצעות ממובילים מקצועיים ואמינים.

זוג סבלים מורידים ספה
05 ספט
עוברים דירה בקרוב באותו בניין בו אתם מתגוררים? יש לכם ריהוט או ציוד אותו אתם רוצים לאחסן במחסן הפרטי שלכם, הנמצא בקומה התחתונה של הבניין?…
אנשים יושבים מתחת לקרטונים שמיועדים להובלה
22 מרץ
גולשים רבים שואלים אותנו את השאלה האם צריך לחתום על חוזה לפני הובלת דירה, אנו יודעים שלא כל המובילים מקפידים על חתימת חוזה אבל התשובה…
כלי תחבורה שבאמצעותם ניתן לבצע העברת משלוח לחו"ל
22 מרץ
תפקידן של חברות השילוח הבינלאומי השונות בישראל הוא לדאוג לכל הצדדים של המשלוח אשר נשלח מישראל או מגיע לישראל ממדינה אחרת ברחבי העולם, טיפול בתהליך…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close