הובלת מזרן

שירותי הובלת מזרנים בפריסה ארצית

🤯מבצע חם להובלת מזרן החל מ-250 ש"ח כולל ביטוח

✔ מובילים את כל סוגי המזרנים – יחיד, זוגי, מיטה וחצי, מיטת תינוק

✔ אפשרות להרמת המזרן עם מנוף במידת הצורך

✔ צריך להוביל רק מזרן? שירות חדש: הובלה על הדרך – מוזילים את ההובלה!


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

הובלת מזרונים: כל מה שאתה צריך לדעת

תקועים עם המזרן הישן? זקוקים למוביל או חברת הובלות להובלת המזרן?

באתר הובלות בישראל תקבלו מענה מהיר ויעיל לשירות בפריסה ארצית, עם מספר הצעות מחיר משתלמות להשוואה. כך תוכלו לבחור את ההצעה הכי מתאימה עבורכם, בנוסף אנו נספק לך את כל המידע הנדרש להבנת התהליך, כולל טיפים לאריזה, הערכת המחיר ועוד.

איך לארוז מזרן?

אחת השאלות הנפוצות ביותר של לקוחותינו היא איך לארוז מזרן להובלה. התשובה היא שאין צורך לדאוג. המובילים שלנו מצוידים בכל הציוד הנדרש לאריזה מקצועית של המזרון שלך, כולל חומרי אריזה איכותיים שמגנים על המזרון במהלך ההובלה.

מה המחיר להובלת מזרון זוגי?

המחיר להובלת מזרון זוגי יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל את המרחק של ההובלה, הזמן שנדרש להובלה, והשירותים הנוספים שאתה מבקש. אנו מציעים הצעות מחיר ממספר מובילים מקצועיים מאזור ההובלה הדרוש, כך שתוכל לבחור את האפשרות הכי משתלמת עבורך.

דגשים חשובים להובלת מזרון

הובלת מזרון יכולה להיות משימה מאתגרת, אך עם הכנה נכונה, אתה יכול להפוך את התהליך לפשוט וחלק. הנה כמה דגשים חשובים לזכור:

1. תכנן מראש: הזמן את שירות ההובלה שלך מראש כדי להבטיח שהמובילים שלנו יהיו זמינים ביום שאתה זקוק להם.

2. בחר במוביל מקצועי: הובלת מזרון בפריסה ארצית דורשת מובילים מקצועיים שיש להם את הניסיון והכלים הנדרשים לביצוע המשימה בצורה מקצועית.

3. שירותים נוספים: אנו מציעים שירותים נוספים כמו אריזה, פירוק והרכבה, מנוף הרמה וזרוע, ואחסון בתוספת תשלום.

4. וודא שהמזרון נעטף ומאוחסן במשאית ההובלה בצורה כזו שישאיר אותו נקי ומוכן לשימוש בבית החדש.

בסיום היום, המטרה שלנו היא להקל עליך את התהליך ולהבטיח שהמזרון שלך מגיע ליעדו במצב מצוין. אנו מציעים מחירון הובלת מזרון תחרותי ושירות שלא ניתן לערער עליו. תכנן את ההובלה שלך עם אנשי מקצוע שאתה יכול לסמוך עליהם.

הובלת מזרן ובסיס מיטה: הכל במקום אחד

אנחנו מבינים שהובלת מזרון היא רק חלק מהתהליך. לכן, אנו מציעים שירותים מקיפים שכוללים גם הובלת בסיס המיטה. המובילים שלנו מנוסים בהובלת כל סוגי המזרונים והמיטות, וידאגו שכל החלקים יגיעו ליעדם בשלמות.

שירות מהיר ואמין

אנו מבינים שלפעמים יש צורך בשירות הובלה מהיר. לכן, אנו מציעים את האפשרות להזמנת שירות מהיום למחר. המובילים שלנו עובדים בפריסה ארצית, כך שאנחנו יכולים להגיע אליך במהירות וביעילות.

קבל הערכת מחיר להובלה שלך בקליק אחד עם מחשבון ההובלות שלנו

אנו מבינים שאחת מהדאגות הגדולות בתהליך ההובלה היא העלות. לכן, אנו מציעים מחשבון הובלות מתקדם באתר שלנו. המחשבון מאפשר לך לקבל הערכת מחיר מדויקת להובלה שלך, בהתאם לאזור, זמן השירות הדרוש, תכולות הבית וגודלו, ומאפיינים נוספים.

השימוש במחשבון הובלות שלנו הוא פשוט ונוח. כל שאתה צריך לעשות הוא להזין את הפרטים הנדרשים, והמחשבון יספק לך הערכת מחיר מדויקת. זה יכול לעזור לך לתכנן את התקציב שלך ולהבין מה לצפות.

בחרו את הפריט מהרשימה
וקבלו מחיר ומוביל מומלץ!
התחייבות של מעל 200 מובילים למחירי המחשבון
המשך
קומה בנקודת ההתחלה 0
בכתובת
0
0
הזז את העיגול לבחירות קומה
50
יש מעלית בנקודת ההתחלה?
לשלב הקודם
קומה בנקודת הסיום 0
בכתובת
0
0
הזז את העיגול לבחירות קומה
50
יש מעלית בנקודת הסיום?
לשלב הקודם
עדיף לדעת מחיר מראש
במקום לאכול צפרדע
בחרו מזרונים
מזרון אחד וחצי
פירוק והרכבה?
+
-
מזרון זוגי
פירוק והרכבה?
+
-
מזרון יחיד
פירוק והרכבה?
+
-
המשך לקבלת מחיר
0נבחרו 0 פריטים
לחץ לצפייה
המשאית שלך
תאריך הובלה
Calendar
המשך
האם תרצה גם שרותי אריזה?
לשלב הקודם
האם תרצה גם שירות פירוק וסידור תכולה?
לשלב הקודם
חישבנו לך את המחיר המומלץ להובלה שלך
לקבלת המחיר המומלץ להובלה הזן את מספר הטלפון שלך ונשלח לך אותו בהודעת ווטסאפ

❓ למה אתם שולחים את המפרט בווטסאפ ?

💡 אנו שולחים את המפרט רק למספר סלולרי תקין להגנה מרובוטים ופריצות אבטחה

✅ את המפרט שתקבל תוכל להעביר למוביל כדי שיוכל לתת לך הצעה מדוייקת (עדיף על להקריא את רשימת הפריטים בטלפון).

שלח לי את המחיר והמפרט
לקוח יקר תודה על פנייתך
מפרט ההודעה נשלח אליך בווטסאפ
שמחנו לעזור לך! הובלה מוצלחת
שאלות ותשובות
  • האם יש ביטוח תכולה על הפריטים? ובאיזה סכום?

    הסטנדרט בתחום הינו ביטוח של 100,000 ש"ח על התכולה.
    במידה והמוביל אומר שאין ביטוח מומלץ לא להסתכן ולמצוא מישהו עם ביטוח.

  • כמה סבלים יגיעו ביום ההובלה?

    ישנן חבורת הובלה שלא שולחות מספיק סבלים ביום ההובלה, דבר שמשפיע על קצב העברת הדירה וכן על העומס שנופל על הסבלים שכן הגיעו. רצוי לוודא כי מספר הסבלים שיגיעו מתאים להיקף ההובלה.

  • האם המחיר הוא סופי ללא תוספות ביום המעבר?

    עשו ככל שביכולתכם לפרט במעמד הזמנת ההובלה את כל הפריטים אותם צריך להעביר וכן את כל התוספות, הקשיים האפשריים (אין מעלית, קומה גבוהה, יש צורך במנוף, יש צורך בחומרי אריזה, יש מרחק מהרחוב אל הכניסה לבית וכדו').
    סכמו מראש את המחיר והימנעו מהפתעות לא נעימות ביום המעבר עצמו.

  • מה הסכום של הטיפ שמקובל להשאיר לסבלים ?

    מקובל לתת בין 50 ל-100 שקלים לכל מוביל כטיפ,
    כמובן שהכול בהתאם לרמת שביעות הרצון מהעבודה, מהמקצועיות, ומהגדלת הראש של המובילים.

  • האם אתם מספקים קרטונים לפני ההובלה?

    ישנן חברות הובלה שמספקות קרטונים לפני ההובלה ויש כאלו שמגיעות בבוקר ההובלה ומעמיסות על המשאית את הקרטונים הארוזים. אם אתם זקוקים לקרטונים לאריזה רצוי לברר את האפשרות של קבלת קרטונים מחברת ההובלה כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

  • כמה זמן אמור להימשך תהליך ההובלה?

    לעתים יש אשליה שתהליך ההובלה ייארך הרבה פחות זמן ממה שהוא אורך בפועל.
    רצוי לברר מראש עם חברת ההובלות מהו פרק הזמן אותו עליכם לשריין על מנת שלא תהיו לחוצים ביום ההובלה עצמה.

loader אנא המתן...

בנוסף, אנו מציעים את האפשרות לקבל את מפרט ההובלה שלך בהודעת וואצאפ. זה מאפשר לך לשמור על המידע בצורה נוחה ולשתף אותו עם המובילים שלך בקלות. אנו כאן לעזור לך להפוך את תהליך ההובלה לפשוט וחסר דאגות ככל האפשר.

סיפורי הובלות מזרונים מהשטח

אנחנו גאים במובילים המקצועיים שלנו שמתמודדים עם מגוון אתגרים בכל יום. הנה כמה סיפורים מהשטח שמדגימים את המקצועיות והמסירות שלנו:

  • הובלת מזרון זוגי בתל אביב הובלה של מזרון זוגי בתל אביב היא משימה שלא מתאימה  לכל מוביל. נכון שהמרחק לא גדול אבל הצפיפות בעיר וחוסר המקום להעמיד את משאית ההובלה ובנוסף העובדה שהבניין היה חסר מעלית מהווים אתגר אך המובילים שלנו לא התרגשו. הם השתמשו בכלים המתאימים והצליחו להוביל את המזרון בבטחה וביעילות, למרות האתגרים.
  • הובלת מזרון ובסיס מיטה לסטודנט בירושלים הובלת מזרון ובסיס מיטה לסטודנט בירושלים הייתה משימה מיוחדת. הבניין היה ישן והחדר המדרגות קטן, אך המובילים שלנו הצליחו להתמודד עם האתגר במקצועיות. הסטודנט היה מרוצה מאוד מהשירות וכמובן קיבל הנחת סטודנט.
  • חילוץ של בחור שהחליט להעביר מזרן על הגג של הרכב אחד הסיפורים המיוחדים שלנו הוא של בחור שהחליט להעביר מזרון על הגג של הרכב והמזרון עף לו. המובילים שלנו הגיעו למקום, חילצו את המזרון והובילו אותו בבטחה לדירת השותפים של הלקוח. הבחור היה מאוד מרוצה מהשירות המהיר והמקצועי.
  • הובלה של מזרון ללקוחה שנתקעה ללא הובלה מהיום להיום – לקוחה שלנו נתקעה ללא הובלה מהיום להיום לאחר שחברת הובלות שלא נציין את שמה הבריזה לה. היא התקשרה אלינו בחרדה, מקווה שנוכל לעזור. המובילים שלנו הגיעו למקום במהירות, הובילו את המזרון שלה ליעדו, והקלו עליה את הלחץ. הלקוחה הייתה מאוד מרוצה מהשירות המהיר והאמין שקיבלה.

מחירון הובלת מזרן מומלץ

סוג המזרוןהאם ניתן להוביל לבד?מחיר מומלץ להובלה
מזרן יחידכן, אך מומלץ להשתמש בשירות הובלה מקצועי לשמירה על המזרון250-450 ש"ח
מזרן זוגילא, מכיוון שהמזרון כבד וגדול350-550 ש"ח
מזרן עם בסיס מיטהלא, מכיוון שהמזרון והבסיס כבדים וגדולים450-600 ש"ח
מזרן מיטה וחצילא, מכיוון שהמזרון כבד וגדול350-500 ש"ח
מזרן מיטת תינוקכן, אך מומלץ להשתמש בשירות הובלה מקצועי לשמירה על המזרון250 ש"ח

אנא שים לב שהמחירים המוצגים הם הערכות ויכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל את המרחק של ההובלה, הזמן שנדרש להובלה, והשירותים הנוספים שאתה מבקש. אנו מציעים הצעות מחיר ממספר מובילים מקצועיים מאזור ההובלה הדרוש, כך שתוכל לבחור את האפשרות הכי משתלמת עבורך.

אנחנו גאים במובילים שלנו שמציגים מקצועיות ומסירות בכל משימה. אנו מאמינים שכל הובלה היא ייחודית, ואנו מתמודדים עם כל אתגר בצורה מקצועית ויעילה. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות הובלה מקצועי, אמין ויעיל.

קבלת הצעות מחיר בקלות ובמהירות

אנו מבינים שהתהליך של הובלה יכול להיות מתיש וממושך. לכן, אנו מציעים לך לחסוך בזמן ובמאמץ על ידי קבלת הצעות מחיר ממובילים מקצועיים בקלות ובמהירות. כל שאתה צריך לעשות הוא להתקשר אלינו בטלפון 053-7934108, ואנו נדאג לשאר. אנו מחויבים לספק לך שירות הובלה מקצועי, אמין ויעיל, ולחסוך לך במחיר ההובלה. אנו מצפים לשמוע ממך!

האם מומלץ להעביר מזרן ברכב פרטי?

לא, אנו לא ממליצים להעביר מזרן ברכב פרטי אלא להיעזר בשירותי חברת הובלות המנוסה בכך ויש לה את הרכב המתאים. זאת משום שהובלה לא מקצועית של מזרן עלולה לגרום נזק הן למזרן והן לרכב, מה גם שהמזרן יכול להגביל את שדה הראייה ולסכן את הנוהגים ברכב.

האם לעובי המזרן יש השפעה על עלות ההובלה?

כעיקרון עובי המזרן אינו משפיע על עלות ההובלה בצורה ישירה, אך משקל המזרן שהוא נגזרת של עוביו עלול כן להשפיע על המחיר. זאת משום שמשקל המזרן קובע למשל את אמצעי ההובלה הדרוש אשר העלות עבורו משתנה בהתאם לצורך.

לקריאה נוספת:

הובלות קטנות בצפון

הובלות קטנות במרכז

הובלות קטנות בשרון

הובלות קטנות בדרום

הובלות קטנות בשפלה

הובלות קטנות בירושלים והסביבה

כוורת
11 אפר
הובלת כוורת: מדריך מקיף להובלה מוצלחת מחפשים מוביל או חברת הובלות לצורך שירותי הובלה להובלת כוורת הספרים שלכם? תצטרכו לחפש שירות הובלה קטן או הובלת…
כוננית
16 דצמ
האתר הובלות בישראל מציע לך את הפתרון המושלם להובלת ספריה. אנו מאפשרים לך לקבל הצעות מחיר ממספר מובילים מומלצים מאזור המגורים שלך, וכך לחסוך זמן…
חדר שינה
11 דצמ
חידשתם את חדר השינה? רוצים להוביל את חדר השינה החדש או הישן? בואו לתאם הובלה בקלי קלות ובמספר הקלקות מבלי לבזבז זמן יקר. בהובלות בישראל…
שידה שצריך להוביל
20 ספט
מחפשים מובילים או חברות הובלה אמינים? זקוקים לשירות הובלת שידות ולא יודעים למי לפנות? כאן באתר הובלות בישראל תקבלו מענה מהיר לכל סוג של הובלה ותוכלו…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close