הובלת כוורת

שירותי הובלת והרכבת כוורת בפריסה ארצית

🤯מבצע ענק להובלה והרכבה של כוורות החל מ-250 ש"ח

✔ מובילים את כל סוגי הכוורות – עץ, פלסטיק, מתכת ועוד

✔ ביטוח הובלה מלא כלול במחיר

✔ אפשרות הובלה ישירות מהחנות אליכם הביתה


ניתן להזמין שירות דחוף מהיום להיום!

לקבלת יעוץ והצעת מחיר בחינם חייגו 053-7934108

גם להשאיר הודעה זה בסדר 🙂

הובלת כוורת: מדריך מקיף להובלה מוצלחת

מחפשים מוביל או חברת הובלות לצורך שירותי הובלה להובלת כוורת הספרים שלכם? תצטרכו לחפש שירות הובלה קטן או הובלת פריט בודד. אתר הובלות בישראל מציע שירות הובלה מקצועי ומגוון להובלות כוורת, כולל פירוק והרכבה, בכל רחבי הארץ. עם הצעות מחיר ממספר מובילים מומלצים מאזור המגורים שלכם, אנו מספקים שירות מהיר, מקצועי ומשתלם.

הובלה של כוורת חדר שינה בצורה מקצועית

כוורת ביתית משמשת לאחסון ספרים, מסמכים או פרטי נוי. ישנן כוורות הנתלות על הקיר וישנן כוורות שעומדות עצמאית על הרצפה כמו כל מזנון או שידה.

האם אתם מתכננים להעביר את כוורת חדר השינה שלכם? כוורת קטנה עד 9 תאים יכולה להיות מובלת על ידי מוביל אחד וברכב מסחרי לא גדול במיוחד. אם יש צורך בהובלת כוורת גדולה יותר, יידעו מבעוד מועד את המוביל שלכם שיוכל להיערך לכך בהתאם.

בכל מקרה, להובלת כוורת חדר שינה כולל פירוק והרכבה, או כל כוורת אחרת שתצטרכו, תוכלו למצוא אצלנו שירות הובלה מקצועי שיקל עליכם את המעבר.

הובלת כוורת סטודנטים בזול

ידוע שלסטודנטים קיים קושי לשלב עבודה ולימודים ומראש הובלות סטודנטים הן במחיר מוזל יותר. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הסטודנטים ולכן אנו מציעים שירות הובלת כוורת מיוחד עבורם. עם שירות מהיר ומשתלם, אנו מספקים את הפתרון המושלם לסטודנטים שמחפשים להעביר את הכוורת שלהם.

כמה עולה הובלת כוורת?

המחיר של הובלת כוורת מושפע ממספר גורמים ויכול להשתנות בהתאם לגודל, לחומר ממנו הכוורת עשויה (עץ, פלסטיק, מתכת), ולמרחק ההובלה. אנו מציעים הצעות מחיר ממספר מובילים מקצועיים, כך שתוכלו למצוא את המחיר המתאים ביותר לכם.

דגשים שחשוב לדעת לפני הובלת כוורת ספרים

ההכנה להובלת כוורת ספרים דורשת תכנון מדויק מראש. עם הכנה נכונה, תוכל להפוך את התהליך לקל ולחסוך הרבה כאבי ראש. אספנו עבורך מספר דגשים:

  • תיאום ההובלה מראש – חשוב לתאם את ההובלה מספיק זמן לפני המועד הרצוי על מנת להבטיח שהמובילים יהיו פנויים ויוכלו לבצע את ההובלה.
  • פרטי ההובלה – לפני ההובלה, עליך ליידע את המוביל בנוגע לגודל הכוורת ותכולתה על מנת שיידע כיצד להתנהל ביום ההובלה. הובלה של כוורת עם תכולה מעטה או ללא תכולה כלל היא שונה מהובלת כוורת שמכילה פריטים מגוונים. חשוב לסגור את כל פרטי ההובלה מראש, כולל מידע על שירותים נוספים במידת הצורך – אריזה מקצועית, פירוק והרכבה וכו', שכן המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים אלו.
  • ריקון הכוורת – טרם ביצוע ההובלה בפועל, מומלץ לרוקן את תכולת הכוורת ולארוז אותה בצורה יעילה ונכונה כדי לחסוך זמן יקר.
  • לתת לנו לעשות את העבודה – לא פחות חשוב זה להירגע, לנשום עמוק ולסמוך עלינו 😊 המטרה שלנו היא לשמור על הציוד שלכם במהלך ההובלה. לא בכדי אנו מציעים שירות הובלה מקצועי של כוורת ספרים כולל שירותי אריזה, פירוק והרכבה, מנוף הרמה וזרוע, ואחסון (בתוספת תשלום לבחירתכם) – הכל כדי להקל עליכם את התהליך.

הכירו את מחשבון ההובלות המתקדם שלנו: הכלי שישנה את אופן תכנון ההובלה שלכם

אנו מציעים מחשבון הובלות מתקדם באתר שלנו, שמאפשר לכם לקבל הערכת מחיר מדויקת לכל סוג הובלה. המחשבון מתחשב במגבלות האזור, זמן השירות הדרוש, תכולות הבית וגודלו, ומאפיינים נוספים שיכולים להשפיע על מחיר ההובלה. זה כלי חכם ונוח שמספק לכם תמונה ברורה של העלויות הצפויות להובלה שלכם.

בנוסף, אנו מציעים לך את האפשרות לקבל את מפרט ההובלה בהודעת וואצאפ, מה שיאפשר לך לשתף את המידע בקלות עם המובילים שלנו, ולוודא שכולם מבינים בדיוק מה הצרכים שלך. אז למה להמתין? השתמשו במחשבון ההובלות שלנו כדי להתחיל את תהליך ההובלה שלכם כבר היום!

בחרו את הפריט מהרשימה
וקבלו מחיר ומוביל מומלץ!
התחייבות של מעל 200 מובילים למחירי המחשבון
המשך
קומה בנקודת ההתחלה 0
בכתובת
0
0
הזז את העיגול לבחירות קומה
50
יש מעלית בנקודת ההתחלה?
לשלב הקודם
קומה בנקודת הסיום 0
בכתובת
0
0
הזז את העיגול לבחירות קומה
50
יש מעלית בנקודת הסיום?
לשלב הקודם
עדיף לדעת מחיר מראש
במקום לאכול צפרדע
בחרו כוורת
שולחן כתיבה עם כוורת
פירוק והרכבה?
+
-
כוורת
פירוק והרכבה?
+
-
המשך לקבלת מחיר
0נבחרו 0 פריטים
לחץ לצפייה
המשאית שלך
תאריך הובלה
Calendar
המשך
האם תרצה גם שרותי אריזה?
לשלב הקודם
האם תרצה גם שירות פירוק וסידור תכולה?
לשלב הקודם
חישבנו לך את המחיר המומלץ להובלה שלך
לקבלת המחיר המומלץ להובלה הזן את מספר הטלפון שלך ונשלח לך אותו בהודעת ווטסאפ

❓ למה אתם שולחים את המפרט בווטסאפ ?

💡 אנו שולחים את המפרט רק למספר סלולרי תקין להגנה מרובוטים ופריצות אבטחה

✅ את המפרט שתקבל תוכל להעביר למוביל כדי שיוכל לתת לך הצעה מדוייקת (עדיף על להקריא את רשימת הפריטים בטלפון).

שלח לי את המחיר והמפרט
לקוח יקר תודה על פנייתך
מפרט ההודעה נשלח אליך בווטסאפ
שמחנו לעזור לך! הובלה מוצלחת
שאלות ותשובות
  • האם יש ביטוח תכולה על הפריטים? ובאיזה סכום?

    הסטנדרט בתחום הינו ביטוח של 100,000 ש"ח על התכולה.
    במידה והמוביל אומר שאין ביטוח מומלץ לא להסתכן ולמצוא מישהו עם ביטוח.

  • כמה סבלים יגיעו ביום ההובלה?

    ישנן חבורת הובלה שלא שולחות מספיק סבלים ביום ההובלה, דבר שמשפיע על קצב העברת הדירה וכן על העומס שנופל על הסבלים שכן הגיעו. רצוי לוודא כי מספר הסבלים שיגיעו מתאים להיקף ההובלה.

  • האם המחיר הוא סופי ללא תוספות ביום המעבר?

    עשו ככל שביכולתכם לפרט במעמד הזמנת ההובלה את כל הפריטים אותם צריך להעביר וכן את כל התוספות, הקשיים האפשריים (אין מעלית, קומה גבוהה, יש צורך במנוף, יש צורך בחומרי אריזה, יש מרחק מהרחוב אל הכניסה לבית וכדו').
    סכמו מראש את המחיר והימנעו מהפתעות לא נעימות ביום המעבר עצמו.

  • מה הסכום של הטיפ שמקובל להשאיר לסבלים ?

    מקובל לתת בין 50 ל-100 שקלים לכל מוביל כטיפ,
    כמובן שהכול בהתאם לרמת שביעות הרצון מהעבודה, מהמקצועיות, ומהגדלת הראש של המובילים.

  • האם אתם מספקים קרטונים לפני ההובלה?

    ישנן חברות הובלה שמספקות קרטונים לפני ההובלה ויש כאלו שמגיעות בבוקר ההובלה ומעמיסות על המשאית את הקרטונים הארוזים. אם אתם זקוקים לקרטונים לאריזה רצוי לברר את האפשרות של קבלת קרטונים מחברת ההובלה כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

  • כמה זמן אמור להימשך תהליך ההובלה?

    לעתים יש אשליה שתהליך ההובלה ייארך הרבה פחות זמן ממה שהוא אורך בפועל.
    רצוי לברר מראש עם חברת ההובלות מהו פרק הזמן אותו עליכם לשריין על מנת שלא תהיו לחוצים ביום ההובלה עצמה.

loader אנא המתן...

הובלת כוורת: סיפורים מאחורי הקלעים

לאורך השנים, צוות המובילים שלנו התמודד עם מגוון רחב של הובלת כוורות, כל אחד עם אתגרים ודרישות משלו. הנה כמה מקרי הובלה שביצענו, שמדגימים את המקצועיות והמיומנות שלנו:

הובלת כוורת של ספריה בתוך תל אביב: המובילים שלנו הובילו ספריה בתוך תל אביב שהמרחק היה קצר, אך האתגר היה במעבר הכוורת מדירה בקומה השישית ללא מעלית. למרות זאת, הם הצליחו להעביר את הכוורת בבטחה וביעילות, והלקוח יצא מרוצה מאוד.

הובלת כוורת לדירת סטודנטים בירושלים: על אף המורכבות בהעברת כוורת גדולה דרך חדר מדרגות צר וקטן לדירת מרתף, המובילים שלנו הצליחו להתמודד במקצועיות ובסבלנות, והסטודנטים היו מרוצים מאוד מהשירות.

הובלת כוורת מתכת ללקוח שהמוביל שלו הבריז ביום ההובלה: נדרשנו להעביר כוורת מתכת ללקוח שהמוביל שלו הבריז ביום ההובלה. למרות ההובלה הפתאומית בדקה ה-90, המובילים שלנו הגיעו למקום במהירות והצליחו להעביר את הכוורת בבטחה וביעילות. הלקוח היה מרוצה מאוד מהשירות המהיר והמקצועי שלנו.

אנו מאמינים שכל הובלה היא פרויקט ייחודי בפני עצמו, ואנו מתמחים בהתמודדות עם אתגרים שונים שמתעוררים במהלך ההובלה. בין אם מדובר בהובלת כוורת גדולה, כוורת קטנה, כוורת מתכת או כוורת פלסטיק, אנו מחויבים לספק שירות מקצועי, מהיר ויעיל. צרו קשר עם אחד מהמובילים המומלצים שלנו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת ומותאמת אישית לצרכים שלכם.

המלצות לקוחות הובלות בישראל

פירוק והרכבה של כוורת: מתי לעשות זאת בעצמך ומתי לפנות למקצוענים?

בטבלה הבאה תוכלו למצוא השוואה של כוורות מסוגים שונים, המחיר המומלץ להובלה, והאם תוכלו לפרק אותן עצמאית.

סוג הכוורתמחיר הובלה מומלץהאם ניתן לעשות פירוק והרכבה באופן עצמי?
כוורת מדפים300- 500  ש"חכן, אך יש להקפיד לשמור על כל החלקים
כוורת מגירות400-  600  ש"חלא, מומלץ להשאיר לאנשי מקצוע
כוורת דלתות500-  700  ש"חלא, מומלץ להשאיר לאנשי מקצוע
כוורת על גלגלים250-400  ש"חכן, אך יש לוודא שהגלגלים מאוזנים

זכרו כי המחירים בטבלה הינם הערכה ומהווים מחירים מומלצים, ועשויים להשתנות בהתאם למאפייני ההובלה שלכם (מרחק ההובלה, גודל הכוורת ואתגרים נוספים). כמו כן, אף על פי שניתן לעשות פירוק והרכבה באופן עצמי לחלק מהכוורות, מומלץ תמיד להתייעץ עם איש מקצוע לפני שאתם מנסים לעשות זאת לבד.

בכל מקרה, אנו ממליצים להשתמש במחשבון ההובלות שלנו לקבלת הערכת מחיר מדויקת יותר.

באנר התחל שימוש במחשבון

חסכת? הרווחת! טיפים לחיסכון בעלות ההובלה שלכם

אם אתם מחפשים להעביר כוורת עץ, כוורת פלסטיק, כוורת גדולה, כוורת קטנה, כוורת אחסון, או כוורת מתכת, אנו בהובלות בישראל יכולים לספק לכם את השירות המקצועי שאתם זקוקים לו ולאפשר לכם הובלה בראש שקט.

אז איך מתחילים? לא תאמינו כמה זה קל! פשוט התקשרו אלינו בטלפון 053-7934108. אנו נאפשר לכם לקבל הצעות מחיר מותאמות אישית בקלות, ולחסוך בזמן ובמחיר ההובלה. אל תחכו, התקשרו אלינו עכשיו ותתחילו את תהליך ההובלה שלכם עם הובלות בישראל. אנו מחכים לשמוע מכם!

מה חשוב לציין בפני חברת ההובלה כשמתאמים הובלת כוורת?

בעת תיאום הובלת כוורת, המוביל צריך לדעת את גודל הכוורת ואופי התכולה שלה כך שיתכנן את ההובלה בהתאם. חשוב שתדעו שיכול להיות הבדל במחיר בין הובלת כוורת קטנה לכוורת בגודל אחר וכמובן שאופן ההובלה משתנה (כוורת קטנה למשל ניתן להוביל ברכב קטן). בכל מקרה, כדי לדעת את מחיר ההובלה המדויק ולמנוע אי הבנות חשוב לדבר עם המוביל טרם ההובלה. לקבלת הצעה מסודרת ופרטים נוספים פנו אלינו.

יש לי כוורת תלויה על הקיר, האם אוכל להעביר אותה?

בטח. ניתן להוביל את כל סוגי הכוורות בין אם הן תלויות על קיר ובין אם עומדות על הרצפה. חברת הובלה מקצועית תדע כיצד להסיר אותה מהקיר ולתלות אותה ביעד החדש. ברגע שתסגרו דרכנו מוביל אתם יכולים להיות רגועים שהכוורת שלכם תגיע שלמה.

כמה עולה הובלת כוורת?

מחיר הובלת כוורת מתחיל מ-250 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודל, לחומר ממנו הכוורת עשויה (עץ, פלסטיק, מתכת), ולמרחק ההובלה. אנו מציעים הצעות מחיר ממספר מובילים מקצועיים, כך שתוכלו למצוא את המחיר המתאים ביותר לכם.

האם אני יכול לעשות פירוק והרכבה של הכוורת לבד?

זה תלוי בסוג הכוורת. למשל כוורת מדפים או כוורת על גלגלים יכולה להיות מפורקת ומורכבת באופן עצמי, אך יש להקפיד לשמור על כל החלקים. לעומת זאת, כוורת מגירות או כוורת דלתות דורשת איש מקצוע לפירוק והרכבה.

כוורת
11 אפר
הובלת כוורת: מדריך מקיף להובלה מוצלחת מחפשים מוביל או חברת הובלות לצורך שירותי הובלה להובלת כוורת הספרים שלכם? תצטרכו לחפש שירות הובלה קטן או הובלת…
מובילים מבצעים הובלת מדיח כלים
06 מרץ
מחפשים מוביל או חברת הובלות להובלת מדיח כלים? אם אתם מחזיקים במדיח כלים ביתי או מדיח כלים תעשייתי גדול, בהובלות בישראל תוכלו לחשב את עלות…
מכונת תפירה
05 פבר
שירות הובלת מכונת תפירה סוגרים רק עם מומחים שירות הובלת מכונת תפירה הוא שירות של הובלת פריט בודד או הובלה קטנה ושירות זה ניתן על…
שולחן סנוקר
23 ינו
אם רכשתם שולחן סנוקר חדש או יד 2 עליכם לדאוג להובלה שלו לביתכם. הובלת שולחן סנוקר מחייבת רכב הובלות גדול וצוות מקצועי ומיומן בתחום הובלות…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close