בחירת חברות אחסון

ישנם מצבים רבים בהם אנשים זקוקים לשטח אחסון, בין אם זה משום שהם עברו לדירה חדשה ואין להם צורך בתכולה הקודמת מכיוון שרכשו ריהוט ותכולה חדשה ובין אם זה מפני שהם נמצאים בתהליך מעבר דירה וזקוקים לפתרון זמני עבור הציוד והתכולה שלהם עד כניסתם לבית החדש ולסיום תהליך מעבר הדירה. קיימים גם מצבים שבהם אנשים קנו דירה חדשה, אך אין היא מוכנה למעבר ולכן הם עוברים לבית מלון או בית של חברים, ונאלצים למצוא שטח אחסון לציוד שלהם.

בנוסף, ישנם מצבים בהם משפחה יוצאת לרילוקיישן (עבודה מעבר לים) למספר שנים, ולכן הם זקוקים לאחסן את הציוד לאותה תקופת זמן. בכל המקרים הנ"ל הפתרון האולטימטיבי הוא שירותי אחסון הציוד והפקדת התכולה בידי חברות אחסון מקצועיות, בעלות מחסנים מאובטחים ומסודרים לשמירת הציוד והתכולה בצורה הטובה ביותר.

מיקום ואבטחה

כאשר אנו מאחסנים את חפצינו, אנו מעוניינים שבתום תקופת האחסנה, החפצים יהיו כשירים לשימוש ויהיו בדיוק באותו מצב שבו הכנסנו אותם אל האחסון, דהיינו ללא נזקים.

לפני תהליך החיפוש של חברת אחסון, חשוב מאוד לשבת לכמה דקות ולסכם לעצמנו את הנקודות החשובות לנו. נקודות אלו יעזרו לנו להתמקד ולמצוא אחסון אשר יתאים לפרק הזמן בו אנו מעוניינים לאחסן את חפצנו וכמובן לסוג החפצים שאנו מעוניינים לאחסן. להלן הפרטים אשר חובה לקחת בחשבון:

מיקום – האם המיקום חשוב לנו? האם אנו מעוניינים בחברת אחסון שהמחסנים שלה ממוקמים באזור המרכז, על מנת שהמשפחה שלנו תוכל להגיע לאותו מקום אחסון מדי תקופה ולוודא שכל התכולה קיימת ונשמרת במצב מקסימאלי, או שאין זה משנה לנו היכן התכולה תאוחסן, שכן לא נהיה בארץ ואין לנו שום כוונה להגיע למחסנים בתקופת האחסון.

אבטחה – חשוב לוודא ששטח אחסון בו בחרנו, מאובטח על ידי חברת בטחון ומוקד. דברו עם נציג חברת האחסון, ותשאלו אותו כיצד המקום מאובטח, ומי לוקח אחריות במקרה של פריצה, או נזק לציוד ולתכולה.

אסונות – בדקו עם חברות אחסון איתם אתם משוחחים, האם בכל המחסנים ישנם גלאי עשן למקרה של שריפה, כמו כן בררו באילו אמצעים, מוגן הציוד מפני נזקי מזג האוויר.

קיימים מקרים, בהם אנשים בחרו בשירותי אחסון עבור הציוד שלהם וכאשר חזרו לקחת את התכולה גילו כי הציוד החשמלי אינו עובד כתוצאה מלחות ובידוד לקוי, רהיטי העץ ניזוקו כתוצאה מגשמים ולחות גבוהה ועוד ועל כן חשוב לבדוק מראש מה כוללת הבטיחות והאחריות אשר אתם מקבלים והאם אחסון הציוד שלכם כולל ביטוח מקיף בכל מקרה של נזק, תאונה או פריצה כולל נזקי טבע, גשמים ועוד.

בנוסף, וודאו עם חברות אחסון כי הן מספקות את הדברים הבאים:

גודל מקום אחסון הציוד – יש לבדוק כי גודל וסוג מקום האחסון אשר מספקת לכם חברת האחסנה מתאים לציוד שלכם. שטח האחסון נמדד לפי קוב, יחידת נפח, אשר קובעת את המחיר שתשלמו. במידה ויש לכם מעט פריטים ואין לכם בעיה כי הציוד יהיה נגיש לאדם נוסף, תוכלו לקחת רק מחצית מגודל החדר ולחסוך כסף.

שירותי ניקיון והדברה – כאשר מאחסנים ציוד לזמן רב חשוב להקפיד על תנאי סביבה נוחים עבור הציוד כולל חיסול והדברת מזיקים שלא יפגעו בציוד. כל חברת אחסון צריכה להחזיק באופן קבוע שירותי ניקיון והדברה, כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי החברה מספקת שירות זה וכמובן שעדיף להכניס זאת לחוזה האחסון שלכם עם החברה.

גישה לציוד ולמתחם – חשוב לבדוק כי אתם מקבלים גישה של 24 שעות למתחם בו מבוצע אחסון הציוד והתכולה במחסני החברה ובנוסף שירות זמין 24 שעות ליצירת קשר במקרים דחופים.

בטיחות הציוד והתכולה – בידקו כי הציוד שלכם נמצא בתא מבודד וסגור וכי יש ברשותכם מפתח.

עלויות אחסון

הצעת המחיר שתקבלו לשירותי אחסון, תכלול את הפרמטרים הבאים על פיהם יקבע המחיר:

הובלה – האם המחיר כולל אחסנההכוללת הובלת החפצים עד מחסן החברה ופריקתם, או הובלה לאחר תקופת האחסון.

אחסון על פי נפח וגודל הציוד – מחירי אחסון נקבעים בין היתר על פי נפח הציוד והתכולה שברשותכם, כאשר הפרמטר למדידת הנפח הוא קוב, המחיר במקרה זה נע בין 25-40 ש"ח לקוב או במילים אחרות כ-600 ₪ לתכולת חדר או שניים ועד כ-2000 ₪ לתכולה של 5 חדרים, כמובן שמחיר זה משתנה בהתאם למשך האחסון, סוג התקופה והשירות אותו מספקת חברת האחסנה.

סוג הציוד- סוג הציוד ותנאי אחסון, ישפיעו על המחיר (קיים הבדל במחיר בין אחסון מוצרי חשמל לבין אחסון ארגזים בלבד).

ביטוח – העלות תשתנה במידה ותבטחו את הציוד המאוחסן, אך גם במקרה זה חשוב לזכור כי לחברות אחסון בדומה לחברות הובלה, אין אינטרס להפעיל את הביטוח עקב עלות גבוה של השתתפות עצמית ולכן במקרה של נזק לציוד יעדיפו לפצות אתכם כערך הציוד שניזוק. אם זאת עדיין ביטוח לציוד הוא דבר חשוב ומומלץ לעשות אותו מכיוון שהמחיר הוא בעלות נמוכה יחסית מבחינתכם והוא נותן לכם את השקט הנפשי של כיסוי הנזק במקרה של נזק ממשי לציוד, אסון או תאונה.

אשה מחזיקה ארגז לקראת הובלה ואחסנה
22 מרץ
כאשר אנו נמצאים בתהליך של מעבר לדירה חדשה או יציאה מדירה ישנה, פעמים רבות אנו זקוקים לאחסון החפצים או מעבר לכך אחסון דירה בשל תקופת…
ארגזים המיועדים לאריזה ואחסון
21 מרץ
ישנם מצבים רבים בהם אנשים זקוקים לשטח אחסון, בין אם זה משום שהם עברו לדירה חדשה ואין להם צורך בתכולה הקודמת מכיוון שרכשו ריהוט ותכולה…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close