איך לא להיכשל במעבר דירה – כל ההכנות הנדרשות

הגיעה השעה, והנה אנו מייעדים את צעדינו אל יעד חדש. קניית דירה או מעבר לדירה חדשה הם בהחלט אירוע מרגש. עם זאת כמו שמעבר דירה יכול להיות נעים ומהיר, הוא יכול גם להפוך לחוויה קשה ומורטת עצבים. אם אינכם רוצים שיום המעבר יהפוך לסיוט מתמשך חייבים להתכונן בצורה הטובה ביותר. ההכנות לקראת המעבר דורשות תשומת לב מרבית, ותכנון נכון של המעבר. ביצוע מספר צעדים חשובים לפני שאנו בוחרים חברה המספקת שירותי הובלות, יוכל לחסוך מאתנו כאב ראש לא קטן, ובמקרים מסוימים עשוי אף לחסוך כספים רבים בעלויות ההובלה.

התכוננות למעבר דירה כוללת את שלב האריזה (כולל ההחלטות מה לזרוק ומה להשאיר), השוואת הצעות מחיר, בחירת חברת ההובלות והכנה ליום המעבר עצמו. כל שלב הוא חשוב ויש להיערך אליו בקפידה וכך תוכלו להפוך את מעבר הדירה למוצלח ומהיר. עוד על נושא חשוב זה בכתבה הבאה.

איך למצוא את חברת ההובלות הכי טובה?

סגירת חברת ההובלות זוהי ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו בתקופה זו. בחירה של חברת הובלות איכותית ומקצועית יכולה להפוך את מעבר הדירה לאירוע קליל ונעים. לעומת זאת, בחירה לא נכונה של חברת ההובלות עלולה להפוך את יום המעבר ליום של עוגמת נפש.

כדי לבחור את חברת ההובלה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם, מומלץ מאוד להשקיע זמן ומחשבה בבחירת חברת ההובלות המתאימה ביותר לצרכים שלכם מבחינת גודל תכולת הבית, יום המעבר, הדירה אליה אתם עוברים ועוד. כאשר בוחרים חברת הובלות חשוב מאוד לוודא מראש כי יש להם ניסיון בסוג ההובלה שלכם.

אנו ממליצים לחפש חברת הובלות אמינה לפחות שבועיים או שלושה מראש. כדאי לבקש המלצות חמות על חברה אמינה מהסביבה הקרובה (שכנים, קולגות בעבודה, חברים וקרובי משפחה), מלקוחות קודמים מרוצים ואנו ממליצים לכם להיעזר באתר ולא לוותר על קריאת חוות דעת והמלצות גולשים, לקרוא מידע אודות החברה, לבדוק שהיא מציעה את השירות שאתם זקוקים לו וכמובן להשוות מחירים.

חשוב לוודא כי החברה מציעה חוזה עבודה מסודר וביטוח, כדאי לבדוק מראש איזה רכבי הובלה יש לחברה, ומומלץ לפנות לפחות ל-3 או 4 חברות כדי לקבל הצעות מחיר, להשוות עלויות ורק אז לקבל החלטה ממי להזמין את שירות ההובלות. את הצעת המחיר חשוב לקבל מראש ובכתב וכדאי שהמובילים יבקרו בבית שלכם לפני ההובלה על מנת שיוכלו לתת את הצעת המחיר לאחר שהתרשמו מתכולת דירתכם. וודאו גם כי יש להובלה ביטוח מתאים (במקרה של נזק לרכוש שלכם).

בשוק ההובלות יש חברות רבות בכל הארץ, כדאי להתמקד בחברות מומלצות הנמצאות באזור המגורים שלכם. יש חברות המתמקדות בהובלה של פריטים קטנים ויש חברות מקצועיות המתמחות בהובלת דירות ומשרדים. חברה מקצועית מציעה בין השאר גם שירותי אריזה, הובלה עם מנוף, הובלות קטנות, שירותי פירוק והרכבת רהיטים ופריטים נוספים, הובלת כלי נגינה גדולים כמו פסנתר ועוד.

בעזרת האתר תוכלו למלא טופס במהירות ולאפיין את הצרכים הייחודיים שלכם כמו סוג ההובלה, מועד למעבר דירה, מיקום הבית ויעד חדש, קומה, מעלית, מנוף ועוד. כך תוכלו לקבל תוך דקות ספורות מספר הצעות מחיר אטרקטיביות מחברות הובלה מומלצות ויעילות, ותוכלו לחסוך הרבה כסף, זמן וכאבי ראש.

כמה זמן מראש צריך לסגור עם חברת הובלה?

חשוב לסגור מועד להעברת הדירה או המשרד לפחות שבועיים עד חודש מראש, עליכם לזכור כי בעונת הקיץ חברות ההובלה עמוסות, בחורף פחות אנשים עוברים דירות, לכן זמינות החברות גבוהה יותר. אם אתם זקוקים להובלה מיוחדת כדאי לסגור עם חברת הובלה לפחות שבועיים או שלושה שבועות מראש, לדוגמה הובלת פסנתר, הובלה עם מנוף, הובלה עם שירותי אריזה, פירוק והרכבה וכדומה.

לאיזו שעה כדאי לתאם הובלה של דירה?

כדאי לתאם הובלה של דירה או בית לשעה מוקדמת ככל הניתן, במיוחד אם אתם זקוקים להובלה של כל התכולה ואם אתם עוברים לעיר מרוחקת. כדאי לתאם את ההובלה לשעת בוקר מוקדמת כמו 7:00 או 8:00, אם אתם גרים באזור בו ישנה מצוקת חניה או עומסי תנועה כבדים, אפשר לתאם עם המוביל להגיע בזמן מאוחר יותר. במידת האפשר כדאי לשמור מקום קרוב לפתח הבניין כדי לאפשר למוביל להחנות את המשאית או רכב ההובלה קרוב ככל הניתן לדירה או לבית שלכם.

ככל שהיעד אליו אתם עוברים רחוק יתר כך מומלץ שהמוביל יגיע מוקדם יותר, אך עליכם לדאוג גם לאריזה לפני המעבר כדי להקל אל צוות חברת ההובלה, כך תוכלו גם לחסוך זמן ולעבור לדירה החדשה בנוחות וביעילות.

האם צריך מנוף להובלת דירה?

במקרים מסוימים יש לפנות את התכולה בעזרת מנוף, לדוגמה אם אתם גרים בקומה גבוהה בבית משותף ישן ללא מעלית ובו חדר מדרגות צר. כמו כן אם התכולה שלכם כוללת מוצרי חשמל כבדים וגדולים, רהיטים גדולים וכדומה, תוכלו לחסוך זמן ועלויות בעזרת הובלה עם מנוף. יש מקרים בהם לא ניתן לפנות את התכולה בגלל פתח צר בכניסה לבניין או בגלל מגבלות סף הדלת וחדר המדרגות.

כמו כן, אם הבניין נמצא רחוק מהכביש או יש מגבלות אחרות, כדאי במקרים מסוימים להזמין הובלה עם מנוף, את התכולה אפשר לפנות בקלות דרך מרפסת או חלון גדול, כך חוסכים עלויות וזוכים להובלה מהירה ויעילה יותר.

האם יש ביטוח על הובלה של דירה?

לפני שאתם מזמינים הובלה מחברה זו או אחרת עליכם לבדוק האם חברת ההובלות מציעה ביטוח וכדאי לבדוק מה הפוליסה מכסה. לחברה מקצועית יש פוליסת ביטוח להעברת מטענים וסחורות, עם זאת חשוב לוודא יש לחברת ההובלה גם ביטוח צד שלישי המכסה נזקים הנגרמים במהלך ההובלה, כיסוי טעינה ופריקה לנזקי רכוש הנגרמים במהלך הטענת הציוד למשאית ובעת פריקת התכולה, כיסוי לשינוע מטענים עם מנוף וכן ביטוח רכב הובלה בתוקף.

למי צריך להודיע על שינוי כתובת לפני מעבר דירה?

צריך להודיע על שינוי כתובת לפני מעבר דירה ברשות המקומית, בבתי ספר, בביטוח לאומי, במשרד הפנים, בקופת חולים ומומלץ לעדכן פרטים גם בחברת הביטוח, בקרן פנסיה ובחברות האשראי. אם אתם עושים מילואים אל תשכחו לעדכן את היחידה שלכם.

בנוסף, חשוב לעדכן על ביטול הוראות קבע, שינוי כתובת בבנקים, בחברות שיש לכם מנוי בהן כמו עיתונים ומגזינים, וכמובן את ספקי התקשורת והטלוויזיה. כמו כן, אין לשכוח לעדכן את הכתובת החדשה בחברת מים, חברת חשמל, בחברת הגז ובחברות רלוונטיות נוספות. כיום יש אפשרות לבצע פעולות חשובות בקלות באתרים של חברות תקשורת כמו בזק, ומומלץ להיעזר בשירות עוברים דירה של רשות הדואר, שירות דואר עוקב יבטיח כי תקבלו את המכתבים הנשלחים לכתובת הקודמת וכך תימנעו מבעיות שונות כמו אי תשלום חשבונות בזמן, פספוס זימון למילואים וכדומה.

את כל הסידורים הללו יש לבצע סמוך למועד מעבר הדירה. אם אתם קונים ריהוט לדירה החדשה מומלץ לברר אודות מבצעי האוס אין או הנחות והטבות אחרות בתקופה בה אתם עוברים.

איך להתכונן למעבר דירה? מה צריך לעשות לפני מעבר דירה?

אל תהססו להשתמש בעזרה של צוותים מקצועיים

העברת דירה היא לא תהליך קל מבחינה נפשית. עליכם להתכונן אליו היטב מאחר וזהו יום לחוץ במיוחד, החלל שאליו התרגלתם הולך להשתנות והזמן שנדרש מכם על מנת לארוז את הדברים לקראת העברת הדירה למיקום חדש יכול להיות מורט עצבים. אלו הן חלק מהסיבות שאנשים רבים נעזרים בשירותיהם של חברות אשר מספקות שירות של סידור וארגון הבית או המשרד ושירותים של אריזה ופריקה בעת מעבר דירה.

חברות אלו מודעות לכך שישנם אנשים אשר אינם יכולים לפנות מזמנם על מנת לארוז ולפרוק את החפצים בעת מעבר דירה מסיבות שונות ומגוונות, לדוגמא: העברת הדירה חלה באמצע השבוע והדיירים אינם יכולים לוותר על יום עבודה. הזמן שנותר לאנשים אלו אחרי יום העבודה העמוס אינו מספיק על מנת לארוז את הדירה בצורה מסודרת ולכן הרעיון הכי טוב הוא להזמין צוות מקצועי שיעזור להם בזמן הקצר שנותר וידריך אותם בצורה היעילה ביותר, כיצד לארגן את הדברים.

חשוב לזכור כי חברת ההובלה נדרשת לפנות את תכולת הבית ולהגיע ליעד החדש, לפרוק את התכולה ולעתים גם לדאוג להרכבת רהיטים. לכן חשוב כן לארוז מראש את הרהיטים, מוצרי החשמל, פריטי נוי, כלי אוכל והגשה ושאר תכולת הבית, מומלץ להיעזר בצוות מנוסה של חברת ההובלות שיעזור לפרוק את הארגזים ולסדר אותם בדירה החדשה. היתרון כאן הוא שהצוותים המקצועיים יכולים לחסוף לכם בזבוז זמן וכסף. כבר אין צורך להזמין בייביסיטר שתשמור על הילדים במשך כל אותן שעות בהן אתם אורזים לקראת העברת הדירה ואין צורך לקחת ימי חופש מהעבודה.

העברת דירה – מיהו לרוב קהל היעד לעזרה מבחוץ?

  • אנשים בעלי מוגבלות פיזית- מעבר דירה הוא דבר לא קל. הוא דורש הרבה התרוצצויות בדירה, נשיאת חפצים ועוד ולכן עזרה של חברה אשר עוסקת בפריקה ואריזה של החפצים יכולה להוות פתרון לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות.
  • אנשים עובדים – פתרון זה אידיאלי לאנשים אשר עובדים רוב היום ואינם יכולים לקחת חופש מהעבודה על מנת להתחיל לארוז ולפרוק את הארגזים בעת מעבר דירה.
  • אנשים עם ילדים קטנים – ילדים קטנים מהווים משרה מלאה ולכן אריזה של חפציכם לקראת מעבר דירה ופירוק החפצים לאחר מעבר דירה יכול להסתמן כבעיה.

בעזרת צוות מקצועי תוכלו גם להיות עם הילדים וגם לפקח על כל תהליך האריזה והפירוק של החפצים שלכם.

שלב האריזה

מעבר דירה הנו לעתים הזדמנות פז לרי-ארגון של הסדר בביתנו. הסיבה היא פשוטה: בעת המעבר נארזת כל תכולת הבית לתוך ארגזים. שלב האריזה הוא שלב קשה למדי, במיוחד כאשר תכולת הדירה היא גדולה. בשלב זה יש באפשרותכם למיין ולזרוק דברים שבהם אין כבר צורך. צריך להחליט מה לקחת לדירה הבאה ומה לזרוק, ועבור רבים אלה הן החלטות קשות מאוד.

האם לשמור את הבגדים והצעצועים הישנים או לתרום אותם? האם להעביר את הארון המתפורר או לקנות ארון חדש? השאלות הן רבות ומגוונות ואנשים רבים מנצלים את המצב של הארגון מחדש לתרומת בגדים ישנים, שכבר אין בהם צורך לארגוני צדקה ולעמותות שונות. זהו השלב בו חשוב לקבל החלטות אמיצות. בעת מעבר דירה ניתן להיפטר מחפצים ורהיטים ישנים שאינכם זקוקים להם עוד ולהתחדש באביזרים חדשים.

חשוב גם להחליט אם אתם אורזים בעצמכם או שאתם בוחרים בחברת הובלות אשר תבצע גם את האריזה (זה עולה יותר כמובן). אם אתם רוצים לבצע את המיון בעצמכם, כדאי לארוז לבד. במידה והחלטתם לארוז לבד את הבית כדאי לבקש מחברת ההובלות ציוד אריזה או לרכוש ציוד בחנות כמו גלגל פצפצים, ספוגים מיוחדים לאריזה, נייר דבק לסגירת קרטונים, מרקרים ועוד.

כמו כן, כדאי לאסוף קרטונים קשיחים ונקיים לפחות שבוע מראש, להתחיל באריזה איטית של חפצים בהם לא עושים שימוש יומיומי, יש להצטייד גם בשקיות חזקות וגדולות לאריזת בגדים, בובות של הילדים וכדומה. בנוסף, חפצים יקרים כמו תכשיטים, פריטי אמנות וחפצי נוי יש לארוז בנפרד ומומלץ לקחת אותם לדירה החדשה ברכב הפרטי.

איך להתחיל לארוז בית לקראת מעבר דירה?

כדאי להתחיל לארוז את תכולת הבית כשבוע לפני מועד מעברה הדירה, מומלץ לבקש מחברת ההובלה ארגזים קשיחים וציוד אריזה מקצועי, אפשר גם לאסוף קרטונים נקיים וחזקים לבד, לרכוש גלילי ניירות אריזה ופצפצים בחנויות קנה ובנה, שקיות חזקות וכדומה.

מומלץ להתחיל באריזה של פריטים בהם אתם לא עושים שימוש תכוף ויומיומי, לדוגמה כלי אוכל בהם אתם משתמשים רק בחגים, בגדי חורף ושמיכות פוך (כל עוד אתם עוברים בקיץ), ספרים, פריטי נוי, וככל שמועד ההובלה מתקרב אפשר להתחיל לארוז גם חלק מסכו"ם, צלחות, כוסות, מוצרי חשמל, חומרי ניקיון, מוצרי מזון, עוד בגדים, תמונות, צעצועים של הילדים וכיוצא בזה.

כמה זמן לוקח לארוז בית או דירה?

אריזת תכולת בית או דירה עשויה לקחת שעות רבות, במיוחד אם יש לכם ילדים והבית שלכם עמוס בחפצים. כל מי שגר בבית שנים רבות אוסף חפצים רבים במשך הזמן, לכן כדאי כשבוע לפני מעבר דירה להתחיל למיין חפצים שלא צריך, כך תוכלו לייעל את האריזה ולחסוך הרבה זמן. יום המעבר לחוץ במיוחד, לכן חשוב להיערך מראש ולדאוג לאריזה של רוב התכולה, אפשר להשאיר רק חפצים שצריך לשימוש יומיומי או ליום המעבר, לדוגמה כוסות לשתייה, ציוד להכנת קפה, כמה צלחות ובגדים.

אריזת תכולת בית או דירה לבד יכולה לקחת מספר ימים, לכן אנשי מקצוע בתחום ההובלה ממליצים להתחיל לארוז את הבית כשבוע מראש, כך אפשר לארוז היטב וללא לחץ, להימנע מנזקים לציוד ולרכוש ולהימנע ממתח נפשי לקראת המעבר. מומלץ להזמין שירותי אריזה מחברת הובלות אמינה ויעילה, צוות החברה יגיע יום לפני המעבר כדי לארוז היטב את הבית, תוך שעות ספורות הוא יסיים את מלאכתו, וביום המעבר יש רק לפנות את התכולה מהבית או הדירה, וכמובן להוביל את החפצים ולפרוק אותם ביעד החדש.

אנשים רבים חושבים על ההוצאה הכספית של מעבר דירה ומחשבים את צעדיהם בקפידה. דבר שחשוב לזכור בעת קבלת החלטות באשר לסכום הכסף אותו תוציאו בעת בחירת חברת הובלה וחברת אריזת חפצים הוא שהעברת דירה דורשת מיומנות. כיוון שרוב האנשים אינם עוברים דירה בתדירות כזו שבה הם יכולים להתמקצע בתהליך זה של העברה, משתלם להשתמש בשירותיהם של אנשים מקצועיים שיעזרו לכם להפוך את התהליך של המעבר לקל יותר.

אמנם ישנו סיכוי שהדבר ידרוש הוצאה כספית מעבר לזו שחישבתם, אך קחו בחשבון שהחברה שתבצע בשבילכם את האריזה תהפוך את תהליך מעבר הדירה ליעיל, בטוח והחשוב ביותר: למהיר יותר. במקום שתעבדו מספר ימים בצורה לא יעילה, אנשי המקצוע יבצעו בשבילכם את אותם הדברים בצורה היעילה ביותר ותוך מספר שעות.

איך לארוז בגדים לפני מעבר דירה?

כדאי להתחיל לארוז בגדים לפחות יומיים שלושה לפני מעבר דירה, אם עוברים בעונת הקיץ כדאי להתחיל באריזה של בגדי חורף בהם לא עושים כרגע שימוש, או להיפך, לארוז בגדי קיץ כאשר עוברים דירה בחורף. את הבגדים אפשר לארוז במזוודות קשיחות, בשקיות גדולות ועמידות ובקרטונים קשיחים. כדאי לכתוב על הקרטונים מה הם מכילים ולהצמיד מדבקות על השקיות עם פרטי הבגדים. כך המובילים יוכלו להניח את הארגזים ושקיות הבגדים בחדר המתאים ביעד החדש, ופריקת התכולה בבית תהיה קלה ומהירה יותר.

אם יש לכם בגדים יקרים כמו שמלות ערב, בגדי מעצבים וחליפות יוקרתיות כדאי לארוז אותם באמצעות כיסוי איכותי שניתן לרכוש בחנויות אופנה ובגדים, חשוב לבדוק כי הכיסוי מיוצר מחומר אל בד ייעודי לחליפות ולשמלות, הכיסוי מונע קמטים ושומר על הבד.

איך לארוז נעליים לפני מעבר דירה?

אריזת נעליים לפני מעבר דירה אינה דבר של מה בכך, אם שמרתם את האריזה המקורית תוכלו לארוז את הנעליים בקלות ובנוחות, במידה ולא כדאי לארוז את הנעלים כמו בחנות, כלומר להניח בפנים נייר עיתון כדי לשמור על צורתן, לארוז כל זוג נעליים בנפרד ולהניח אותן בקרטון קשיח. מומלץ לסמן את הקרטון בתווית שביר כדי שהמובילים ינהגו זהירות עם קרטון הנעליים. במידה ויש לכם נעלי יוקרה של מעצבים ומותגים תוכלו לרכוש קרטון בגודל מתאים, לארוז את הנעליים בקפידה ולהוביל אותן ברכב הפרטי.

יום המעבר

אם ארזתם בצורה חכמה ובחרתם בקפידה את חברת ההובלות, יום המעבר אמור להיות קל במיוחד. אחרי שהכל ארוז, כל שנותר לכם הוא לחכות למובילים שיעשו את שאר העבודה. מומלץ כמובן לפקח על ההובלה ולוודא שהכל מתנהל כשורה. אם אתם עורכים שיפוץ בדירה החדשה, יש לעיתים צורך במציאת מקום מגורים חלופי עד שהשיפוץ יסתיים (אצל חברים, הורים, באחד ממגוון מלונות בבת ים או בכל מקום שנוח לכם לגור בו למשך כמה שבועות).

האם צריך לתת טיפ למובילים?

נהוג לתת טיפ למובילים אך כמובן זו לא חובה. עם זאת, כדי לקבל שירות טוב יותר כדאי להעניק טיפ נדיב, אין למהר ולחלק את הטיפ לפני ההובלה אלא להמתין לסוף היום ורק אז להעניק את התשר. מקובל לתת טיפ לכל אחד מהעובדים, בין 70 ל-100 ₪, אם אתם מרוצים מההובלה בהחלט אפשר לתת טיפ גבוה יותר של כ-150 ₪ לעובד. כדאי לדעת כי רוב העובדים מקבלים שכר יומי מחברת ההובלות לכן הטיפ חשוב עבורם.

במהלך היום כדאי לפנק את המובילים עם שתייה ואוכל, לא צריך להפריז, אך חשוב להציע להם קפה, עוגיות, סנדוויצ'ים וכדומה, כך תוכלו לרוב לקבל שירות טוב יותר. כמובן, אם אתם מרוצים מהשירות שקיבלתם אל תשכחו לתת גם טיפ נדיב, אפשר לתת את הטיפ לאחראי והוא ידאג לחלק אותו לעובדיו, אך מומלץ לתת את הטיפ באופן אישי ולכל עובד בנפרד.

האם צריך לתת טיפ למוביל של פסנתר?

מקובל לתת טיפ למוביל של פסנתר בדיוק כמו שנהוג להעניק טיפים בעת מעבר דירה. את הטיפ יש להעניק רק בסוף ההובלה, כל עוד לא נגרם נזק לפסנתר באשמתו של המוביל. ברוב המקרים להובלה של פסנתר יגיע צוות של 2-3 סבלים, אם העבודה מורכבת וכוללת גם פירוק, אריזה והרכבה אפשר להעניק טים נדיב של 100-150 ₪ לעובד, להובלה רגילה אפשר להסתפק גם בפחות.

פעולות חיוניות שיקלו עליך ביום המעבר

  • ארגנו את כל הציוד שאותו אתם מתכוונים להעביר מראש.
  • וודאו כי בידכם רשימה מפורטת של כל הארגזים והחפצים הארוזים לפני תחילת תהליך העברת הדירה.
  • שימו לב שהחפצים שבהם אין צורך ושאותם אתם רוצים לתרום מופרדים משאר התכולה שאותה אתם רוצים להעביר לדירה החדשה.
  • שימו לב שעל כל הארגזים מצוין בלורד מהי התכולה של כל ארגז.
  • תאמו מראש עם חברת ההובלה את השעה שבה אתם רוצים להתחיל ולבצע את העברת הדירה.

איפה אפשר לקבל הצעות מחיר להובלה?

הצעות מחיר להובלה אפשר לקבל כאן באתר ואפשר גם לפנות ישירות למספר חברות הובלה. עם זאת, במקום לבזבז זמן וכדי להימנע מכאבי ראש מיותרים הדרך הפשוטה ביותר להשוות מחירים ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות היא באמצעות מילוי הטופס באתר הובלות בישראל.

השירות באתר חינם וללא כל עלות או התחייבות מצדכם, לאחר מילוי הטופס תוכלו לקבל עד 4 הצעות מחיר מחברות הובלה אמינות, מקצועיות ומומלצות.

אם יש לכם שאלות נוספות נשמח לענות עליהן, צרו עמנו קשר באמצעות האתר ותהנו גם אתם מהובלה יעילה ומקצועית במחיר המשתלם ביותר.

מעבר דירה יכול להיות תהליך פשוט. זכרו כי הכל תלוי בארגון נכון. שילוב בין אריזה יעילה ובחירה מושכלת של חברת ההובלות, יגדיל מאוד את הסיכויים לכך שיום המעבר יהיה מוצלח, ללא תקלות ואפילו נעים ומהנה!

שיהיה מעבר נוח ומוצלח!

זוג סבלים מורידים ספה
05 ספט
עוברים דירה בקרוב באותו בניין בו אתם מתגוררים? יש לכם ריהוט או ציוד אותו אתם רוצים לאחסן במחסן הפרטי שלכם, הנמצא בקומה התחתונה של הבניין?…
אנשים יושבים מתחת לקרטונים שמיועדים להובלה
22 מרץ
גולשים רבים שואלים אותנו את השאלה האם צריך לחתום על חוזה לפני הובלת דירה, אנו יודעים שלא כל המובילים מקפידים על חתימת חוזה אבל התשובה…
כלי תחבורה שבאמצעותם ניתן לבצע העברת משלוח לחו"ל
22 מרץ
תפקידן של חברות השילוח הבינלאומי השונות בישראל הוא לדאוג לכל הצדדים של המשלוח אשר נשלח מישראל או מגיע לישראל ממדינה אחרת ברחבי העולם, טיפול בתהליך…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close