בחירת חברת משלוחים

כחלק מהתנהלות שוטפת של עסק, כל חברה רצינית המכבדת את עצמה חייבת להבטיח כי החבילות והמכתבים שהיא מוציאה מדי יום יגיעו אל יעדם כמה שיותר מהר וללא איחור; איחורים בהגעה של חבילות או אפילו אובדן שלהן עלולים לעלות לחברה במוניטין שלה ולעיתים אף לגרום לנזק כספי.

בישראל ישנן היום חברות רבות המספקות שירותי שליחויות ברמות מקצועיות משתנות, ולא תמיד קל לאתר את החברה המתאימה בדיוק לצרכים שלכם; חשוב לדעת, כי העיסוק בשליחויות הוא התמחות ממש כמו כל תחום עיסוק אחר אשר דורש מקצועיות, ניסיון וארגון מתאים שרק חברת שליחויות מקצועית יכולה לספק ללקוחותיה.

ישנן חברות המספקות שירותים ברמה גבוהה מאוד וישנן אחרות שאינן עובדות בסטנדרטים גבוהים. לכן, כדי לא להיפגע מרמת שירות נמוכה, חשוב לבצע מספר בירורים:

אזורי שירות – בדקו כי חברת המשלוחים עובדת באזור הסמוך למשרד שלכם ומגיעה גם לאזורים מרוחקים יותר אליהם אתם נוהגים לשלוח חבילות בתדירות גבוהה; שכן, ישנן לא מעט חברות שאינן ערוכות לספק שירותי משלוחים לאזורים מרוחקים.

בידקו את החברה – בחרו בחברת שליחויות ותיקה ומוכרת בשוק. חברה שלא צברה מספיק ניסיון ושנות פעילות או חברה הנתונה בקשיים כלכליים ולקראת פירוק, לרוב איננה יכולה לבצע את השליחויות בצורה משביעת רצון, בעיקר אם אתם זקוקים להם על בסיס יומי קבוע, לכן חשוב ורצוי לבדוק מול מי אתם עובדים.

קבלו המלצות – תמיד תוכלו להתייעץ עם חברים או עם קרובי משפחה, שימליצו לכם על חברת שליחויות איתה הם עובדים לאורך זמן. בידקו באילו מחירים מדובר והאם ישנה הנחה על כמות הזמנות גדולה יותר.

תשאלו שאלות – אל תחששו לברר כל שאלה המטרידה אתכם, לדוגמה: כמה שליחים עובדים בחברה, כמה קטנועים או רכבים היא מחזיקה ברשותה, אילו משלוחים יכולה לבצע החברה והאם מדובר בסדרי גודל של משלוחים העונים על הדרישות שלכם. שווה גם לבדוק האם החברה עובדת בכל אזורי הארץ ובאיזה הקפים מוסגלת החברה לספק שירותי משלומים. שאלות אלה יכולות למנוע עוגמת נפש רבה בהמשך ולחסוך לכם כאבי ראש מיותרים.

חיתמו על חוזה – מומלץ ביותר לבקש התחייבות על לוח זמנים משוער ותעריף למשלוחים מהחברה עימה אתם מעוניינים לעבוד. יש לשים לב לציין בחוזה את כל סוגי המשלוחים השונים והתעריף עבור כל אחד מהסוגים- שליחות דחופה, שליחות רגילה, שליחות בינעירונית ושליחות של יום.

לאחר שתתחילו לעבוד באופן סדיר עם חברת שליחויות מנוסה, תבינו מהי מקצועיות ומהו שקט נפשי.

 

זוג שאורז לבד את החפצים שלו לקראת הובלה
22 מרץ
חודשיים עברו מאז עברתי לדירה חדשה. חודשיים תמימים ורשימת המטלות עדיין לא הסתיימה. גופי התאורה עוד לא נתלו, המדפים עוד לא נצבעו, תמונות עוד לא…
דגם של בית שמור בתוך ארגז עם קלקר
22 מרץ
הדבר הראשון שצץ בראש הוא הרעיון שפניה למוביל פרטי או למובילים תעלה לנו פחות מאשר פנייה לחברה גדולה. כנראה שהדבר נכון. אולם, עדיין ישנם דברים…
ארגזים ואוניית משא לשילוח בינלאומי
22 מרץ
אנשים רבים מקבלים החלטה באמצע החיים, לעבור ולהתגורר מעבר לים. ההחלטה יכולה לנבוע מסיבות מגוונות: שליחות מטעם מקום העבודה, החלטה משפחתית משותפת, עסק אשר מסיבה…
ארגזים המיועדים לאריזה ואחסון
22 מרץ
הזמנת הובלה בשעות הבוקר המוקדמות יכולה להיות טובה, אך בערים הגדולות כמו תל אביב וירושלים מדובר בסכנת פקקים. זכרו לשקול את כל הגורמים הללו בטרם קביעת…
נגישות
להצעה להובלה פנה אלינולהצעה להובלה פנה אלינו
close